Kdo zabije každoročně nejvíce lidí na světě? Tabákový průmysl. A kdo mu nejvíce pomáhá tento hrůzný čin uskutečnit? Politici, celebrity, atd.
Přejdi na předchozí část článku!
Tabákový průmysl těží hlavně z filmů
Podle rozsáhlého vědeckého výzkumu je filmový průmysl, zejména Hollywoodská studia, marketingovým pracovištěm tabákového průmyslu, který také filmová studia ovládá. Ostatně také Matrix je skvělou propagací tabákového průmyslu, možná si vzpomenete na vědmu, která věděla vše dopředu a to samozřejmě díky cigaretám, které kouřila o sto šest.
Hoolywoodská studia jsou marketingovým pracovištěm tabákových firem. Propagaci tabákových výrobků naleznete v osmi až devíti z deseti celovčerních filmů. Novinkou posledních deseti let je zjištění, že také 80 a více procent filmů pro děti od 12 let jsou v podstatě velmi atraktivním návodem ke kouření!
Filmoví producenti se někdy obhajují tím, že jejich filmy reflektují skutečnost. Proto tam to kouření musí být, filmaři přece musí "reflektovat" realitu. Ovšem nebyly tu nejprve stovky milionu kouřících dětí a žen, také muži kouřili neporovnatelně méně. Samozřejmě je to obráceně.
Filmový průmysl není továrnou na sny. Je instruktorem kouření a instruktáž pečlivě plánoval a plánuje. Zneužitím výzkumů v oblasti psychologie, psychoanalýzy podsouvá do mužských, později ženských úst a dnes dětských tu nejničivější zbraň lidské historie. Tabákovou drogu.
Pokud jste nebyl kuřák, nedostal jste v Hollywoodu roli. A tak se dámy učily kouřit. Nejprve umělkyně, herečky a od nich bezpočty lidí po celém světě. Jenže nikoliv skutečnost, ale film je fikce. Má ale natolik sugestivní zobrazení, že podle svých "hvězd" se chováme více či méně všichni. Natož děti. Aby děti překonaly vrozené tělesné instinkty, kdy se organismus a psychika brání vstupu do kouření ať už zvracením, motáním hlavy a silnými příznaky tohoto šamanského vstupního rituálu, musí mít nesmírně silnou motivaci - víru - že to stojí za to, překonat ty hrozné příznaky a stát se "svobodným", nezávislým kuřákem.
Díky sugestivnímu působení filmu a vynikající "práci" marketingových pracovníků tabákových firem, které byly sponzorem a dnes už jsou často i vlastníkem vlivných filmových, později televizních studií i médií obecně, jsme se přiklonili od skutečnosti k fikci.
Filmový průmysl zásadně představuje cigaretu, doutník jako životního partnera od sexuálního až společenský kontext. Mezi velmi podobně prozkoumanými filmy nenaleznete jediný snímek, který by - jak říkají filmový manageři - reflektoval realitu, tedy skutečné důsledky užívání tabákových drog. Ve filmu jsou kuřáci od těch nekonformních vyšetřovatelů a detektivů (kteří tak úspěšně stíhají drogové dealery konkurenčních dorg - postavených mimo zákon) až po svůdné krásky vždy představováni jako svobodní, originální a většinou velmi krásní, charismatičtí lidé.
Proto je také děti napodobují. Netuší, že by filmový průmysl mohl vědomě páchat ten nejohavnější zločin lidské historie. A ono to tak opravdu je. Dosvědčil to mimo jiné autor velmi úspěšného detektivního filmu "Basic instict" Joe Esterhas, který propagoval kouření prakticky ve všech filmech - dokud nedostal rakovinu hrtanu.
Po té se obrátil na světový tisk, aby zveřejnil svůj dopis: "Pomohl jsem Hollywoodu odsoudit miliony dětí na smrt" ve kterém velmi trefně přirovnal kouření k časované zbrani, kterou filmový průmysl dává do ruky svým věřícím, dětským divákům a která později tyto děti zabije, po té co je před tím přivede do ničemného otroctví, nemoci a záměně přirozených hodnot za "iluze", jak platí změněný stav vědomí.
Tabákoví producenti neváhali a spolu s produkcí filmu Basic Instinct vypustili na trh i cigarety stejé značky "Basic". To už přeci jen bylo na některé novináře moc a tak tabákoví producenti tehdy řekli, že je film inspiroval k vypuštění této značky cigaret na světový trh. Kdo trochu zná marketingovou práci, jistě si domyslí jakou náhodou, že se to tabákovým producentům zalíbilo v hereckém výkonu reklamy na cigarety, alias celovečerní detektivce "Basic instinct"!
Scénárista tohoto filmu se obrátil také na Sharone Stone, které vlastní tabáková závislost způsobila tři potraty, aby jí poprosil, zda neupustí od zamýšleného dalšího dílu propagace cigaret Basic. Sharone Stone odmítla a tvrdě využila svůj vliv a kontrakt na oba díly k prosazení natočení dalšího dílu této fantastické reklamy na cigarety.
Zdroj: Matrix-2001.cz
Další příspěvky autora: michelllin
Články ve stejných kategoriích:
Z domova Zdraví Vrah Tabák Nikotin Masový vrah Kouření Cigarety
COPYRIGHT © B.I.B. - Beach Internet Business spol. s r.o.
PRG | CS | EU | Kopírování zakázáno!
Nepoužíváme cookies. Ale služby třetích stran ano (Google, Seznam, Facebook, TopList).
Pokud s tím nesouhlasíte, zakažte ukládání cookies ve svém prohlížeči!