Mimozemský původ lidské DNA?Mimozemský původ lidské DNA?
Skupina výzkumníků pracujících na Projektu lidského genomu údajně učinila ohromující objev: tzv. nekódující sekvence lidské DNA jsou genetickým kódem mimozemských životních forem. Zapátrali jsme po původu této informace.

Ekologie není sprosté slovo, pane Klaus!Ekologie není sprosté slovo, pane Klaus!
Budoucnost je téměř vyřešená, jen chtít. Nesdílím proto názory dnes již exprezidenta Václava Klause, přestože ve svých tvrzeních má bohužel pravdu. Ekologie musí být postojem. Co můžeme každý udělat?

Jane Plant porazila rakovinu dietouJane Plant porazila rakovinu dietou
Britská geoložka Jane Plant prodělala několikrát po sobě rakovinu prsu. Nakonec ji neporazila díky chemoterapii nebo moderní léčbě ale inspirací v jídelníčku obyvatel Číny.

Mýty a fakta o hormonální antikoncepci Mýty a fakta o hormonální antikoncepci
Hormonální antikoncepce je nedílnou součástí života většiny žen. Často mívá mnoho nežádoucích účinků, a proto okolo ní koluje velké množství mýtů.

Fenomén týrání dětíFenomén týrání dětí
Kuřimská kauza, vlčí děti, v sedmi letech vážil třináct a půl kilogramu a musel chodit po připínáčcích, matka vázala dítě na psí vodítko…To je jen ukázka teroru, který se každý den děje na těch nejvíc bezbranných – dětech. Ptám se, proč?

Steve Jobs a jeho poslední  slova: Fake!Steve Jobs a jeho poslední slova: Fake!
Na smrtelné posteli měl pronést slova, u kterých se tají dech. Příliš se hnal za penězi a málo lásky dával svým bližním. A začal věřit v Boha. Kdo má trochu tušení, jak Jobs přemýšlel a fungoval, nemůže uvěřit. Tak nevěřte, je to nesmysl!

Jak si představit nepředstavitelný dluh USA?Jak si představit nepředstavitelný dluh USA?
Představte si, že dluh USA je větší, než hodnota všech firem v indexu S&P 500. A pár dalších příkladů, jak si představit nepředstavitelné. Aby 20 bilionů dolarů nebylo jen absurdním číslem, které navíc dramaticky poroste!

Vesmír nás může kdykoliv všechny zabít – díl druhý (supernovy)Vesmír nás může kdykoliv všechny zabít – díl druhý (supernovy)
Výbuch blízké supernovy může být největším rizikem pro život na naší planetě. Máme se ho bát, a které hvězdy v našem okolí nás mohou poslat do věčných lovišť?

Kam zmizeli stavitelé z Göbekli Tepe? Kam zmizeli stavitelé z Göbekli Tepe?
Stavitelé nejstarší svatyně na světě zmizeli beze stopy. Existují náznaky, že vyrazili na hodně dlouhou pouť a jejich potomci se dostali na místa vzdálená od Evropy tisíce kilometrů.

Turci objevili proislámské evangelium. Je to podvrh?Turci objevili proislámské evangelium. Je to podvrh?
Turecko vlastní 1500 let starý rukopis utajovaného evangelia, v němž Ježíš označuje Mohammeda za Mesiáše.

Teorie o placaté Zemi je stále živáTeorie o placaté Zemi je stále živá
Také v dnešní době se najdou lidé, kteří se domnívají, že naše planeta je placatá. Nejde o civilizací nedotknuté indiány, ani o psychicky nemocné nebo nevzdělané jedince. Příznivci placaté Země mají dokonce sdružení.

Vetřelec v hlavě: strachVetřelec v hlavě: strach
Máme v sobě vetřelce. Ovládá naše myšlení a emoce. Každý den sílí. Začalo to v dětství. Strašidly, strachem ze tmy. Z toho, že nás rodiče opustí. Z pětky ve škole. Z odmítnutí, z nemoci, z propuštění a neúspěchu a nakonec přichází strach ze smrti...

Epochální objev: Záhadná lidská DNA nalezena!Epochální objev: Záhadná lidská DNA nalezena!
„Cizí“ DNA - starou asi dva miliony let - objevil v Africe dr. Joshua Akey. Možná se mu podařilo najít důkaz genetického zásahu do DNA našich dávných předků.

Další otazníky nad JežíšemDalší otazníky nad Ježíšem
Úvahy o tom, jak žil a jak zemřel Ježíš Kristus, dostávají čas od času nové podněty. Egyptský papyrus naznačuje, že Mesiáš měl manželku. Objevila se další hrobka, ve které mohl být pohřben.

Exkurz do historie - svět na přelomu letopočtůExkurz do historie - svět na přelomu letopočtů