internetWEEK.cz menu TOPlist

Zpětné odkazy

Zpětné odkazy

 

Zpětné odkazy

Zpětné odkazy v magazínu internetWEEK.cz Vás dostanou za jeden drobný peníz trvale dál!

Seznamte se s reklamou na internetWEEK.cz! Za málo peněz Vám nabízíme hodně muziky.

 

Zpětný odkaz formou výměny zdarma

Návštěvnost webu se stabilně pohybuje přes 50.000 návštěv za měsíc a 200.000 zobrazených stránek.

 

Pagerank 3 a Srank 60 znamená, že stránky, na které odkážeme, získají výborně hodnocené zpětné odkazy a velmi si polepší ve výsledcích vyhledávání. V praxi to znamená, že svou energii nemusíme věnovat boji v PPC reklamách s konkurencí. Máme vyšší a kvalitnější návštěvnost zdarma a svou energii věnujeme tvorbě kvalitního obsahu magazínu internetWEEK.cz.

 

Rozdíl v návštěvnosti na našich projektech z vyhledávání a z PPC reklam je velmi markantní. Z PPC reklam je průměrná doba návštěvy 1O sekund s jednou zobrazenou stránkou. V případě návštěv z fulltextového vyhledávání je návštěva dlouhá přes 3 minuty a zhlédnuty jsou více než 3 stránky.

 

Zpětné odkazy z našich stránek jsou tedy velmi kvalitní, pocházejí-li zejména z tématického obsahu.

 

Trvalé zpětné odkazy

Nabízíme Vám za jednu přijatelnou platbu trvalý tématický zpětný odkaz. Články nemažeme, odkazy ani texty nevkládáme skripty. Navíc k článku umístíme informaci o Vás s upoutávkou k návštěvě Vašich www stránek, kterou uvidí 300-1000 lidí každý měsíc. Nejsilnější články mají okolo 9. tisíc zobrazení. Tyto sponzorované odkazy mají stejnou úpravu, jako poznámky k článkům a vniřní prolinkování webu.

Příklad1 - Nafta možná bude výrazně levnější
Příklad2 - Ekologie není sprosté slovo

Cena za sponzorovaný odkaz v jednom článku je 600 Kč bez DPH. Při objednávce alespoň tří odkazů je cena 500 Kč bez DPH za odkaz.

Jeden odkaz Vám nabízíme zdarma formou výměny za odkaz z Vašich stránek na některý z našich projektů!

 

PR články

Nebo Vám vytvoříme PR článek na míru, který návštěvníkům přinese hodnotnou informaci a který zařadíme do vámi vybraných kategorií klíčových slov. Vždy dbáme na to, aby byl článek přínosný a čtivý a v případě zájmu o více informací motivoval k návštěvě Vašich www stránek. Články opět nemažeme.

Příklad1 - Gril versus BIO - lžou nám?
Příklad2 - Pravidelná chvilka relaxace Vás zachrání od sebevraždy

Cena za PR článek je 1.200 Kč bez DPH, v případě více článků je řešena individuálně.

 

Doklad je samozřejmostí, jsme plátci DPH. V případě zájmu o reklamu nás kontaktujte.

 

Jak nejlépe začít?

Promyslete si, na základě jakých klíčových slov Vás návštěvníci hledají. Tato klíčová slova zadejte do vyhledávacího okénka a nechte Google, ať Vám najde, které články jsou ty pravé. A pamatujte, že v jednom článku může být jen jeden sponzorovaný odkaz! A to napořád. Tento nový systém jsme spustili v listopadu 2011. Zatím je opravdu z čeho vybírat! Takže kdo dřív přijde, ten dřív mele.

Je lepší investovat do reklam a nechávat vydělávat Google se Seznamem, nebo podporovat tvořící lidi? My raději dáváme práci tvořícím lidem.

Další příspěvky autora: B.I.B. spol. s r.o.


Články ve stejných kategoriích:


Kategorie Reklama



Podprahové signály v reklamáchPodprahové signály v reklamách
Neuvědomujeme si to, ale působí na nás velké množství vlivů. Často na nás útočí podprahové signály. Běžně tyto vlivy nevnímáme, ale naše podvědomí ano. Jak moc s námi manipulují?



Kdyby nás obklopovala jen vtipná reklama, svět by byl lepším místem k životu...Kdyby nás obklopovala jen vtipná reklama, svět by byl lepším místem k životu...
Když s někým spíš, spíš také s jeho minulostí... a dalších 5 velmi povedených obrazových reklam!



Durex: povedené reklamyDurex: povedené reklamy
Je mi záhadou, proč je kolem nás tolik trapné reklamy, když je tak jednoduché udělat reklamu vtipnou...



Nejlepší reklamy s F1 v hlavní roli Nejlepší reklamy s F1 v hlavní roli
Sponzoři McLarenu a Ferrari připravili v posledních dnech dvě opravdu povedené reklamy, ve kterých účinkuje i Formule 1. Podívejte se ale i na některé starší povedené kousky.



Češi začínají ovládat marketing na sociálních sítíchČeši začínají ovládat marketing na sociálních sítích
Reklama na sociálních sítích se začíná podobat magii jako je tomu u SEO optimalizace. Je proto vhodné mít k dispozici kvalitní analýzy a na tomto poli se stále více prosazují české firmy.



Reklama na Facebooku: 80% kliknutí obstarávají roboti?Reklama na Facebooku: 80% kliknutí obstarávají roboti?
Jedna americká firma opouští Facebook poté, co zjistila, že až 80% kliknutí na její reklamu obstarávají roboti. Problém ovšem nemusí být na straně největší světové sociální sítě.



Video: Tak tohle doma asi nevysvětlíVideo: Tak tohle doma asi nevysvětlí
Není to tak, jak si myslíš… obligátní hláška při přistižení inflagranti. Tomuto muži jeho žena určitě výmluvu neuvěří…



Zavzpomínejte na staré televizní reklamy – 2. dílZavzpomínejte na staré televizní reklamy – 2. díl
Druhým dílem pokračuje náš mini seriál, věnovaný starým televizním reklamám.



Zavzpomínejte na staré televizní reklamy – 1. dílZavzpomínejte na staré televizní reklamy – 1. díl
Také máte pocit, že současné reklamy v televizi jsou bez nápadu, nudné a někdy až otravné? A že dříve byly lepší? Podívejte se na výběr nejlepších starých reklam.




COPYRIGHT © B.I.B. - Beach Internet Business spol. s r.o.

PRG | CS | EU | Kopírování zakázáno!

Nepoužíváme cookies. Ale služby třetích stran ano (Google, Seznam, Facebook, TopList).
Pokud s tím nesouhlasíte, zakažte ukládání cookies ve svém prohlížeči!

internet week pozadí