Jak ovládnout lidstvo?Jak ovládnout lidstvo?
Kontrolou potravin lze ovládat lidstvo...

Počátky moderního člověka se posunujíPočátky moderního člověka se posunují
Američan má DNA, která je mnohem starší, než vědci předpokládali. Překvapivý objev přepisuje historii moderního člověka. Záhady kolem lidské DNA pokračují.

Co řekl Snowden německé televiziCo řekl Snowden německé televizi
Prvnímu televiznímu vystoupení Edwarda Snowdena naše média příliš pozornosti nevěnovala. Přečtěte si, o čem americký uprchlík a bývalý zaměstnanec amerických tajných služeb mluvil.

Fascinující videa: peklo a oheň Fascinující videa: peklo a oheň
Na internetu se v uplynulých dnech objevila nezávisle na sobě dvě videa z Austrálie. První nabízí vzácný pohled na ohnivé tornádo, druhé do útrob sopky způsobem, který jste ještě nikdy neviděli…

Leonardo da Vinci - skicy z anatomieLeonardo da Vinci - skicy z anatomie
Procházení jeho skicářů je nevšedním zážitkem. Jeho pohled na anatomii lidí a zvířat předběhl dobu minimálně o čtyři století.

Rozhovor s Dianou Klibániovou, slečnou,  která si prošla peklem!Rozhovor s Dianou Klibániovou, slečnou, která si prošla peklem!
Když jsme zdraví, málokdo z nás si dokáže představit, že by se náš život mohl změnit během chvilky v holý boj. Dianě se to stalo. Byla jí diagnostikována rakovina kosti.

USA chtějí na Měsíci historické parkyUSA chtějí na Měsíci historické parky
Vítejte v lunárním parku Neila Armstronga. Ve směru doprava se dostanete na vyhlídkovou terasu místa přistání Apolla 11, vlevo je pak obchod se suvenýry a toalety. Sci-fi? Američtí zákonodárci si to nemyslí…

Bilderberg: setkání mocných bez zájmu hlavních médiíBilderberg: setkání mocných bez zájmu hlavních médií
O setkání skupiny Bilderberg se na BBC nebo v Times nedozvíte. Přestože se každoročně setkává elita ekonomiky, politiky a aristokracie světa. Co je Bilderberg?

Vědci prolomili starý kód a objevili tajné bratrstvoVědci prolomili starý kód a objevili tajné bratrstvo
Více než 260 let nikdo nebyl schopen rozluštit, co je skryto za znaky na stránkách záhadného rukopisu původem z Německa. S pomocí moderních počítačových programů se to mezinárodnímu týmu vědců podařilo.

Dokud je čas: Co nám ještě EU zatrhneDokud je čas: Co nám ještě EU zatrhne
V boji proti CO2 nezná EU bratra. Víte, co si musíte užít, než Vám to úředníci z Bruselu zatrhnou?

Komentář: stavba ISS byla chyba, měli jsme letět na MěsícKomentář: stavba ISS byla chyba, měli jsme letět na Měsíc
Každých 90 minut obletí Zemi ve výšce kolem 360 kilometrů. Je největší stavbou, která kdy byla ve vesmíru postavena. Jsou ale prostředky vložené do Mezinárodní kosmické stanice efektivní? Má provoz tak velkého komplexu smysl?

Doggerland – evropská Atlantida na dně mořeDoggerland – evropská Atlantida na dně moře
Spojovací území mezi Británií a severní Evropou bylo v době kamenné osídleno a pomalu mizelo pod hladinou zvedajícího se oceánu...

Fyzik De Aquino: HAARP může deformovat čas i gravitaciFyzik De Aquino: HAARP může deformovat čas i gravitaci
Významný fyzik publikoval revoluční zprávu, která odhaluje, že technologie HAARP zvládne víc, než jsme tušili. Je to stroj času?

NDE v 18. století a dnesNDE v 18. století a dnes
Lékař Pierre-Jean de Monchaux odborně popsal jako první Evropan případ související se zážitkem blízké smrti již v roce 1740. Tyto zážitky ze stavu bezvědomí nebo klinické smrti mohou zásadně proměnit vnímání světa.

James E. McDonald: vědec, který se věnoval UFOJames E. McDonald: vědec, který se věnoval UFO
James Edward McDonald (1920-1971) byl americký fyzik a odborník na atmosféru a meteorologii. Během svého života se však více než odbornými články o atmosféře proslavil studováním případů UFO.