Projekty agentury DARPA – druhý dílProjekty agentury DARPA – druhý díl
Ve druhém díle dokončíme přehled zajímavých a již ukončených projektů agentury DARPA. Podíváme se na auta bez řidiče, zrod GPS nebo na neviditelnou loď.

Planeta X se vrací  na scénuPlaneta X se vrací na scénu
Nový objev astronomů částečně vrací do hry hypotézy o tajemné planetě, ukryté kdesi v dalekých končinách Sluneční soustavy.

NASA tají antigravitační technologii UFONASA tají antigravitační technologii UFO
Stovky techniků podle britského hackera Gary McKinnona potvrdily, že mimozemská technologie existuje.

Nesnadný den Marka OwenaNesnadný den Marka Owena
Tak konečně vyšly memoáry jednoho z členů americké speciální jednotky, který se zúčastnil vojenské akci proti bin Ládinovi. Nakladatel chtěl potenciální bestseller s názvem „No Easy Day“ vrhnout na trh až 11. září, ale nakonec to urychlil.

Žijeme v Matrixu?Žijeme v Matrixu?
Možná je náš vesmír jenom dokonalá simulace nějakého superpočítače a my jsme její součástí. Koncept falešné reality zkoumá švédský fyzik Silas Beane.

Čeští vědci našli originální recept na přípravu nových antibiotikČeští vědci našli originální recept na přípravu nových antibiotik
Současná antibiotika zabírají čím dál méně. V centru Biocev však vědci našli způsob, jak urychlit evoluci přírodních procesů a získat nová silná antibiotika.

5 tipů jak být úspěšný5 tipů jak být úspěšný
Neseme si v sobě vzorce minulosti, které do nás otiskli zejména naši rodiče. Máme tendenci je napodobovat, a to i v tom, co nedělali dobře. Zkuste něco nového.

Kamenné lodě na ostrově GotlandKamenné lodě na ostrově Gotland
Uprostřed doby bronzové, kolem roku 1000 př. n. l., se výrazně zvýšil počet kovových předmětů dovážených do oblasti Baltského moře. Ve stejné době začali místní obyvatelé stavět na pobřeží podivné „kamenné lodě“.

ASCII art: umění tvořené klávesnicíASCII art: umění tvořené klávesnicí
Umění lze dnes dělat různými způsoby. Už dávno to nejsou jen obrazy či sochy ale nejrůznější zvelebování venkovních prostor apod. Uměleckou tvorbu lze ovšem tvořit také pomoci klávesnice na počítači.

Diamantová baterie: Rána pod pás pro skeptiky!Diamantová baterie: Rána pod pás pro skeptiky!
Opravdová revoluce ve výrobě elektřiny je tu! Nic se nehýbe. Žádná chemie. To se jen diamanty sluní v radioaktivním odpadu...

Jak na ranní vstávání?Jak na ranní vstávání?
ABECEDA PODNIKÁNÍ Vám radí vstávat brzy. Protože tak uděláte více práce. A snáze dosáhnete úspěchu. Je však možné si ranní vstávání osvojit, či je vrozené?

Hormonální antikoncepce: Zabíjí, ale je to byznysHormonální antikoncepce: Zabíjí, ale je to byznys
Není gynekolog, kterého by nenavštívil usměvavý obchodní zástupce s lukrativní nabídkou. Prášky se předepisují jako na běžícím pásu. I ženám a dívkám, které mohou zabít!

Dvacet věcí, které dnešní mladí nechápou. Dejte jim TOTO přečíst!Dvacet věcí, které dnešní mladí nechápou. Dejte jim TOTO přečíst!
Dvacet věcí pro dvacetileté od Jasona Nazara. Rady se mohou hodit jak začínajícím podnikatelům, tak úplně všem, kteří stojí na startu do života plného výzev a chtějí dosáhnout úspěchu.

Seismolog tvrdí: Věže WTC 11. září 2001 byly řízeně odpálenySeismolog tvrdí: Věže WTC 11. září 2001 byly řízeně odpáleny
Ozval se další vědec a tvrdí, že k sesunu věží Světového obchodního centra nemohlo dojít tak, jak tvrdí oficiální vyšetřovací verze o událostech z 11. září.

Země praskáZemě praská
Nedávno se objevila na jednom německém ostrově dva kilometry dlouhá trhlina v zemi, hluboká asi jeden metr. Zapadá do podobných anomálií na celé planetě?