Chůze po žhavém uhlí:  mystika nebo fyzika?Chůze po žhavém uhlí: mystika nebo fyzika?
Lidé se uvedou do transu a potom dovedou neskutečné věci. Například chodit po žhavém uhlí a při tom vůbec nic necítit. Je to mystický úkaz nebo fyzikálně vysvětlitelný jev?

Pravěká NEJ – Jak staré jsou lidské vychytávky?Pravěká NEJ – Jak staré jsou lidské vychytávky?
Pravěk bývá považován za primitivní. Ale naši předkové byli velmi nápadití a šikovní. Kromě zbraní uměli také vyrábět všemožné nástroje, jehly na šití i píšťalky, dokázali ušít pohodlné a odolné boty stejně jako vydlabat ze stromů první lodě.

Je meteorit Polonnaruwa důkazem mimozemského života?Je meteorit Polonnaruwa důkazem mimozemského života?
V médiích se objevily informace o nálezu meteoritu, který má být nezvratným důkazem mimozemského života.

Jak vybrat virtuální kancelář?Jak vybrat virtuální kancelář?
Co je virtuální kancelář? Docela kamenná kancelář založená na principu sdílení prostor a administrativního personálu. Ale výběr kanceláře není jen tak. Ani právníky a účetní nevybíráte pouze podle ceny, nebo modelek na webu! Na co si dát pozor?

Čínská sonda na Měsíci a dvě tváře vesmírného výzkumuČínská sonda na Měsíci a dvě tváře vesmírného výzkumu
Čína se dost možná už za pár dní zapíše do historie kosmonautiky. Na povrchu Měsíce přistane její sonda a rover. Někteří obyvatelé říše středu by ale tamní vesmírný výzkum asi poslali nejraději k šípku.

Astronomie chystá skok: třicetimetrové dalekohledyAstronomie chystá skok: třicetimetrové dalekohledy
Astronomický výzkum chystá udělat další velký skok. Vysoko v horách a daleko od civilizace se začnou stavět obří dalekohledy, které změní náš pohled na vesmír.

Válka o lék na Alzheimerovu nemoc v plném prouduVálka o lék na Alzheimerovu nemoc v plném proudu
O nadějném novém léku slýcháme celkem často. Všichni světoví lídři na něm intenzivně pracují. Všichni jej nutně potřebují a někteří jsou již ve třetí fázi. Ale analytici jim dávají šanci na úspěch pouze okolo 15 procent…

Veterán CIA: Roswell je skutečnost Veterán CIA: Roswell je skutečnost
Bývalý agent CIA Chase Brandon promluvil. Měl možnost nahlédnout do přísně tajného archivu věcí získaných po havárii UFO v Roswellu. Je to pravda, říká.

Fyzik De Aquino: HAARP může deformovat čas i gravitaciFyzik De Aquino: HAARP může deformovat čas i gravitaci
Významný fyzik publikoval revoluční zprávu, která odhaluje, že technologie HAARP zvládne víc, než jsme tušili. Je to stroj času?

Mýty a fakta o mentální anorexiiMýty a fakta o mentální anorexii
Mnoho z nás si možná myslí, že ví o anorexii vše. Kolem této zákeřné nemoci ale existuje i spousta mýtů, které považujeme za pravdivé. Jak je tomu skutečně?

Objev desetiletí? Potvrdili gravitační vlny a inflaciObjev desetiletí? Potvrdili gravitační vlny a inflaci
Astrofyzikové a kosmologové mají Vánoce. Malý dalekohled kdesi nedaleko jižního pólu možná potvrdil existenci gravitačních vln i slavné inflace, která uplácala vesmír takový, jaký dnes je…

Co všechno prozrazuje DNACo všechno prozrazuje DNA
DNA obsahuje obrovské množství informací včetně programovacího jazyka, jehož původ bez uznání vyšší inteligence, která vše vymyslela, těžko pochopit. Vypovídá také o nás - kdo vlastně jsme, my Češi, Moravané a Slezané.

V Číně byl nalezen zcela nový druh jeskynních lidíV Číně byl nalezen zcela nový druh jeskynních lidí
Žili v letech 14.500 až 11.500 v jižní Číně. Tito lidé vykazují nezvyklou směs starých a moderních anatomických znaků. Zřejmě se jedná o zcela nový druh jeskynních lidí…

Fenomén samovolného vzníceníFenomén samovolného vznícení
Vypadá to, jako tuctová scéna z Hollywoodu. Z ničeho nic z člověka vyšlehne plamen a během chvilky z něj zbude pouze hromádka doutnajícího popelu. Tohle ale není film. Je to oficiálně potvrzená realita, která nemá dosud jasnou příčinu...

Biopaliva – pro a protiBiopaliva – pro a proti
Biopaliva mají být jednou z alternativ trvale udržitelného rozvoje. Ovšem problémy, které větší výrobu biopaliv doprovázejí, ukazují, že využívání tohoto zdroje energie nebude tak jednoduché.