Mimozemský původ lidské DNA?Mimozemský původ lidské DNA?
Skupina výzkumníků pracujících na Projektu lidského genomu údajně učinila ohromující objev: tzv. nekódující sekvence lidské DNA jsou genetickým kódem mimozemských životních forem. Zapátrali jsme po původu této informace.

Nejděsivější místa na zemi I.Nejděsivější místa na zemi I.
Existuje mnoho míst, která jsou něčím výjimečná. Jsou i taková, ze kterých nám běhá mráz po zádech. Nejčastěji se na nich stala nějaká tragédie. Do prostředí se otisklo zoufalství, vztek, hrůza. Tato místa nejsou obyčejná. Často na nich jsou uvízlé d

Země zažila před 3 miliardami let drtivou apokalypsuZemě zažila před 3 miliardami let drtivou apokalypsu
Nejen dinosauři museli zřejmě čelit ohromné srážce s kosmickým projektilem. Před 3 miliardami let se naše Země srazila s ještě daleko větším tělesem a následky byly jen těžko představitelné.

Jaká je celková hmotnost všeho, co člověk vyrobil?Jaká je celková hmotnost všeho, co člověk vyrobil?
Vědci se pokusili odhadnout, kolik toho člověk na Zemi vytvořil a přetvořil.

20 nejzásadnějších a nejpovedenějších fotek SpaceX20 nejzásadnějších a nejpovedenějších fotek SpaceX
Ve SpaceX udělali výběr top 124 fotek. My z nich vybrali nej 20. A přidali zajímavá videa.

Učte se příběhy: Nejbohatší lidé světaUčte se příběhy: Nejbohatší lidé světa
Někteří lidé se bohatí narodí, jiní se jimi za svého života stanou. Pojďme se podívat za těmi, kteří se mohou „topit“ v penězích a zjistěme, jak si žijí! Dnes se představí Abel Damoussi z Maroka a Henrik Orgreen z Dánska.

Chcete zhubnout?Chcete zhubnout?
Ptáte se vždy po ránu sami sebe, jak zhubnout? Přestaňte se přejídat. Začněte cvičit. Stravujte se zdravě. Jezte zeleninu. Vynechejte tučná jídla. Je to opravdu tak jednoduché?

Ötzi: Co víme o Ledovém mužiÖtzi: Co víme o Ledovém muži
Za více než dvě desetiletí prozkoumali vědci mumii z Alp zvanou Ötzi pomocí nejmodernějších přístrojů. Udělali jsme aktuální přehled toho, co vše se dá vypátrat o člověku, který žil před 5300 roky.

Účinní, leč utajení, zabijáci rakovinyÚčinní, leč utajení, zabijáci rakoviny
Vyřčená diagnóza, že máme my, nebo někdo z našich milovaných, rakovinu, nás většinou dostane do kolen. S rakovinou se ale dá bojovat a nejen chemoterapií. Farmaceutické společnosti nám však mnoho účinných léků zatajují.

Bermudský trojúhelník: Šokující nové záhadyBermudský trojúhelník: Šokující nové záhady
Bermudský trojúhelník nám s největší pravděpodobností stále neodhalil všechna svá tajemství. Podívejte se na velmi zajímavé video v českém znění...

Děti duchy vidí: Duchařské historky z AmerikyDěti duchy vidí: Duchařské historky z Ameriky
Je známo, že děti mají mimosmyslové vnímání silnější než dospělí. Zachycuje to například slavný film „Šestý smysl“. Následující příběhy se odehrály v několika amerických rodinách.

Mýty a fakta o závislostechMýty a fakta o závislostech
Dá se říci, že každý na světě má nějakou svoji závislost. Někdo menší, pojídá třeba sladké, jiný větší, kouří, pije alkohol, a někdo se zabíjí úplně, bere totiž drogy. Tak, nebo tak, i okolo tohoto tématu existuje velké množství nesrovnalostí.

NASA tiše ohlásila příchod revoluceNASA tiše ohlásila příchod revoluce
Jakoby se blížila realizace jedné science-fiction, starého snu o studené fúzi. NASA zaznamenala úspěch při experimentálním provozu.

Záhadné záblesky z vesmíru: Mimozemšťané, mikrovlnná trouba nebo gigantické katastrofy?Záhadné záblesky z vesmíru: Mimozemšťané, mikrovlnná trouba nebo gigantické katastrofy?
Rychlé rádiové záblesky (FRB, Fast Radio Bursts) jsou jednou z velkých záhad současné astronomie. Odkud k nám přicházejí a jaký je jejich původ?

Vědci prý našli v atmosféře mimozemský životVědci prý našli v atmosféře mimozemský život
Britští vědci tvrdí, že našli mimozemský život. Za objevem není kosmická sonda na Marsu nebo lovci UFO ale stratosférický balon.