NASA: úchvatná 4K videa z vesmíruNASA: úchvatná 4K videa z vesmíru
NASA nás zásobuje nádhernými videi v obrovském rozlišení a s vysokou frekvencí snímků. Je opravdu na co se dívat!

Jsem homosexuál, kdo je víc?Jsem homosexuál, kdo je víc?
Zatímco ještě před několika desetiletími se o nich moc nemluvilo, dnes se veřejně producírují v mnohatisícovém veselém proudu centrem Prahy. A kupodivu Českou veřejnost to příliš nevzrušuje.

Martin Manley: můj život a má smrt Martin Manley: můj život a má smrt
Sebevrazi často zanechávají dopis na rozloučenou. Sportovní novinář Martin Manley se ovšem se světem rozloučil hodně netradičně. Založil internetové stránky „Martin Manley: můj život a má smrt“, kde vše popsal…

Mars Curiosity: Konečně senzace!Mars Curiosity: Konečně senzace!
Na fotografii, kterou odeslala sonda Curiosity z Marsu, je patrný lesklý kovový předmět, který působí dojmem, že nevznikl přírodním procesem. NASA si ho nevšimla.

V ďábelském kruhu – M. Morris o konspiraci proti lidstvuV ďábelském kruhu – M. Morris o konspiraci proti lidstvu
Michael Morris vysvětluje, proč se ekonomika v Evropě zhroutí, jak funguje již stovky let bankovní finanční systém a že nás čeká těžká doba se světlem na konci tunelu.

Jak je to s letním a zimním časem. Zimní sice existuje, ale...Jak je to s letním a zimním časem. Zimní sice existuje, ale...
Čas, který používáme v létě, se nazývá letním časem, byť začíná na jaře a končí na podzim. Přesněji řečeno se jedná o Středoevropský letní čas (SELČ) a jeho cílem je poměrně diskutabilní úspora energie a tedy finančních prostředků.

Epochální objev: Záhadná lidská DNA nalezena!Epochální objev: Záhadná lidská DNA nalezena!
„Cizí“ DNA - starou asi dva miliony let - objevil v Africe dr. Joshua Akey. Možná se mu podařilo najít důkaz genetického zásahu do DNA našich dávných předků.

Leonardo da Vinci - skicy z anatomieLeonardo da Vinci - skicy z anatomie
Procházení jeho skicářů je nevšedním zážitkem. Jeho pohled na anatomii lidí a zvířat předběhl dobu minimálně o čtyři století.

Editorial: Proč není zelenina ze supermarketů k jídlu?Editorial: Proč není zelenina ze supermarketů k jídlu?
Vypadá krásně, až k nakousnutí. Ale nemá chuť ani vůni. Většinou je ze Španělska a je jak ze zkumavky.

Čeští vědci našli originální recept na přípravu nových antibiotikČeští vědci našli originální recept na přípravu nových antibiotik
Současná antibiotika zabírají čím dál méně. V centru Biocev však vědci našli způsob, jak urychlit evoluci přírodních procesů a získat nová silná antibiotika.

Velké konspirační teorie - Útok na Pearl HarborVelké konspirační teorie - Útok na Pearl Harbor
Vláda USA věděla předem o chystaném útoku Japonců na Pearl Harbor a mohla porážku odvrátit, ale prezident Roosevelt chtěl Ameriku zatáhnout do války. Taková je konspirační teorie. Udělejte si vlastní názor!

Jsme zase o krok blíže obnovitelné energii z řasJsme zase o krok blíže obnovitelné energii z řas
Celá desetiletí vědci pracují na ekologické alternativě fosilních paliv z řas. Ty umí zpracovat oxid uhličitý podobně, jako naše tělo cukr. Nyní se podařilo zdvojnásobit produkci tuků řasami na 40% přijatého CO2.

Vlastní byt na hypotéku nemusí být výhrouVlastní byt na hypotéku nemusí být výhrou
Všechny finanční ústavy v České republice se předhánějí v lákání obyvatel k pořízení vlastního bydlení. Ústředním heslem je „Investujte do vlastního, na tom nemůžete prodělat. Jsou to dobře uložené peníze, které neztrácí hodnotu.“

Noční můra se naplňuje – Velký bratr bude všudeNoční můra se naplňuje – Velký bratr bude všude
CIA vás sleduje pomocí vaší televize a ledničky. To není sci-fi, ale prognóza šéfa americké zpravodajské služby. A potvrzují to neustálé úniky tajných informací.

Válka o lék na Alzheimerovu nemoc v plném prouduVálka o lék na Alzheimerovu nemoc v plném proudu