Ordinace v růžové zahradě je prošpikovaná skrytou reklamou. Všimli jste si upozorňujícího označení PP?
Filmy a seriály, na které se díváme, jsou plné skryté reklamy. Díky tomu, že Vám oblíbení hrdinové doporučují konkrétní výrobky a služby, je tato reklama velice účinná.
PP - Product Placement
Nic neříkající označení na začátku pořadu Vás má upozornit, že se dobrovolně účastníte teleshopingu. Na YouTube si uživatel majkhany našel důvod ke sledování seriálu Ordinace v růžové zahradě na Nově a sestříhal PP reklamy z několika dílů:
Koupíte si nyní protlačované výrobky? A díváte se na Rady ptáka Loskutáka? Legendární hvězda teleshoppingů Horst Fuchs musí blednout závistí při pohledu na obchodní umění sourozenců Gondíkových...
O efektivitě skryté reklamy může mluvit Chevrolet Camaro, požírač Mustangů, který se představil ve filmu Transformers. Za žluté lakování s černými pruhy, jaké má autobot, navíc zaplatíte $2.000...
Zajímá Vás srovnání Chevroletu Camaro s přímými konkurenty? Podívejte se: Ford Mustang, Dodge Challenger a Chevrolet Camaro >>>
Zdroj YouTube.com
Další příspěvky autora: Beryl
Články ve stejných kategoriích:
COPYRIGHT © B.I.B. - Beach Internet Business spol. s r.o.
PRG | CS | EU | Kopírování zakázáno!
Nepoužíváme cookies. Ale služby třetích stran ano (Google, Seznam, Facebook, TopList).
Pokud s tím nesouhlasíte, zakažte ukládání cookies ve svém prohlížeči!