Můžete mít spousty nápadů. Ale musíte se rozhodnout, do čeho věnujete energii. Poradíme Vám jak. A pomůžeme Vás na nové nápady k podnikání nasměrovat. Není to na jeden článek, začínáme tak nový podnikatelský seriál…
Máme v šuplíku hodně nápadů a projektů, které nikdy nezrealizujeme. Je toho moc. Ekonomika je většinou zajímavá. Někdy je překážkou počáteční investice, jindy vědomí, že to za pět nebo deset let nechceme dělat. Protože nás někdo ihned okopíruje. Nefungujeme stylem rozjet a prodat. Vždy se snažíme vytvořit hodnotu garantující stálý příjem. A ani rozjeté projekty nekupujeme, protože základ lze jen těžko překopat.
Tím jsme nakousli první bod zlomu
Pokud chcete dosáhnout úspěchu (více v článku http://internetweek.cz/uspech/co-je-uspech-a-jak-uspechu-dosahnout- >>>), je potřeba jít za svými sny. Pokud je Vaším snem stát se právě úspěšným podnikatelem, jste na správné IP adrese. Jistě Vás postrčíme správným směrem. Pokud máte chuť podnikat, ale nevěříte si, přečtěte si nejdříve následující články:
Možností je nepřeberně. A je potřeba si vybrat. Případně vymyslet, jak více nápadů zkombinovat do jednoho projektu. Sedět na více židlích není zdravé a každý nový projekt Vás bude potřebovat na více než 100%.
Tímto seriálem navazujeme na již vydaný článek http://internetweek.cz/podnikani/jak-zacit-podnikat-bez-investic - než budete číst dál, přečtěte si jej. Další řádky budou pro pokročilé…
Každý den se potkáváte s nápady a prací druhých. V obchodech, na internetu. Nejrozšířenějším a zřejmě člověku nejpřirozenějším startem k podnikání je kopírování druhých. Někdo si řekne, že se ti lidé museli strašlivě nafouknout a okopíruje jejich projekt od A do Z. Ale, kopírování úspěšných projektů není vůbec jednoduché. Jednak nejste jediní, kdo si příležitosti všiml. Vzniká tak nová konkurence. A to nemluvíme o konkurenci hlavní, již zajeté a na trhu úspěšné. Výhodnější je inspirovat se v zahraničí a projekt, který zde není, napodobit. Podobně vznikl Slevomat. A po něm stovky, možná tisíce nových. A kolik jich je úspěšných?
Druhou možností je rozhlédnout se i po projektech a produktech, které úspěšné nejsou. A zamyslet se, proč. Co dělají špatně, co se dá udělat jinak a lépe. Po podobné analýze jsme spustili projekt virtuální kanceláře. Nebyli jsme první v ČR. Ale díky nám zde tato služba zdomácněla. A náš model okopírovaly desítky možná stovky dalších. Když budete potřebovat sídlo pro své podnikání, jsme zde stále pro Vás: http://sidloprofirmu.cz/ >>>
Vymysleli jsme a zrealizovali za dobu naší existence hodně věcí. Ne vše se povedlo dotáhnout. A často narážíme právě na kopírování našich úspěšných modelů. Jako první v ČR jsme začali zakládat firmy on-line nebo poskytovat službu odkladu daně z příjmu on-line a za přijatelnou cenu. Od počátku internetu cítíme jeho sílu. Ale i problém s ochranou know-how takřka v jakémkoliv směru. Jediné, v čem máme ochranu zákona, je právo autorské. A proto stále publikujeme.
Ale pracujeme i na technických projektech a patentech. Kdy opět narážíme na právní ochranu, kopírování, slovíčkaření, byrokracii a podobně. A došli jsme k jasným závěrům. O kterých Vám povíme v pokračování.
Ilustrace http://www.shunvmall.com/
Další příspěvky autora: HBT
Články ve stejných kategoriích:
COPYRIGHT © B.I.B. - Beach Internet Business spol. s r.o.
PRG | CS | EU | Kopírování zakázáno!
Nepoužíváme cookies. Ale služby třetích stran ano (Google, Seznam, Facebook, TopList).
Pokud s tím nesouhlasíte, zakažte ukládání cookies ve svém prohlížeči!