Pyramidy začaly vysílat energii do vesmíru

Probouzejí se k životu staré legendy z Atlantidy, že pyramidy mají tajné poslání? Možná nejde jen o hrobky králů, ale o zvláštní energetické kondenzátory, které spojují interdimenzionálně Zemi s nejrůznějšími planetami a hvězdami...

Pyramidy začaly vysílat energii do vesmíru

Zajímavou informaci, že pyramidy po celém světě začaly vyzařovat paprsky do fotonového mračna, zveřejnil nedávno alternativní server Pakalertpress. Autorem je záhadolog Terrence Aym, který například varoval, že ropná katastrofa v Mexickém zálivu by mohla způsobit obří metanovou explozi.

„Ačkoliv NASA informovala o záhadném fotonovém oblaku, který nyní obklopuje naši sluneční soustavu, od některých vědců unikly další informace. A nyní, jak se tento osudný mrak blíží, ovlivňuje slunce a planety již zaznamenatelným a měřitelným způsobem. Když tato energie přichází na naši planetu, některé pyramidy světa začínají vysílat záhadnou intenzivní energii. Je dobře zdokumentováno hned několik neskutečných incidentů, kdy viditelné energetické paprsky vyšlehly do nebe do prostoru, ve kterém se nachází cizí fotonový oblak,“ píše se v úvodu článku.

Záhadný mezihvězdný fotonový mrak

Aktualizujeme: Záhadný mezihvězdný fotonový mrak >>>

Energetické paprsky

Autor uvádí mezi energeticky probuzenými pyramidami mayskou Kukulkanu, azteckou měsíční pyramidu v mexickém Teotihuanacu a bosenskou pyramida Slunce v roce 2009 a 2010. Také čínské pyramidy se údajně probouzejí k životu, a proto je nyní zkoumají čínští vědci. Podle nich se může jednat o stavby mimozemského původu.

Kam je tato energie směrována a proč? Jako by se k životu probouzely staré legendy z Atlantidy, že pyramidy mají tajné poslání. Nejde pouze o hrobky králů, ale o zvláštní energetické kondenzátory, které spojují interdimenzionálně Zemi s nejrůznějšími planetami a hvězdami. Kdo ale spící obry po celém světě aktivoval? Může to být střet s fotonovým kosmickým oblakem, který jedni pokládají za nositele duchovní energie a zřídlo transformace a jiní za zničující energii. Připomíná to Vesmírnou odysseu.

Dmitrijev: Blíží se konec světa

NASA a Evropská vesmírná agentura v srpnu 2011 varovaly svět v souvislosti se hrozící supererupcí Slunce před blížícími se katastrofami, ke kterým může dojít koncem roku 2011 a v roce 2012.

Ruský astrofyzik, Alexej Dmitrijev (autor zprávy Planetofyzikální stav Země a života), tvrdí, že NASA ve skutečnosti zakrývá, že se blíží konec tohoto světa.

http://internetweek.cz/zeme/zeme-praska >>>

Podle tohoto vědce naše sluneční soustava vstoupila do obrovského, potenciálně smrtícího, oblaku mezihvězdné energie, která ohrožuje celou naši sluneční soustavu. Vědci NASA objevili tento pás v červenci 2010. Podle Merav Opherové, astrofyzičky hostující v NASA, by mezihvězdný energetický oblak mohl být nestabilní a turbulentní. Opherová se zabývá v NASA také cestami sond Voayger na okraj sluneční soustavy, které objevily před několika lety obrovité solární „magnetické bubliny“, které možná ochraňují sluneční soustavu před vesmírným zářením.

Vědci vidí problém v tom, že tento mezihvězdný energetický oblak působí na slunce a vstupuje s ním do interakce, způsobuje to, že se slunce stává aktivnějším, což má za následek větší výkon a nestabilitu.

Podivné zvuky Země pochází ze zemského jádra

Počátkem roku 2012 se objevilo mnoho pozorování podivných planetárních zvuků.

http://internetweek.cz/zahada/tajemne-zvuky-zeme-mnozi-se-pozorovani-po-celem-svete >>>

Azerbajdžánský geofyzik profesor dr. Elchin Khalilov sdělil časopisu Geochange: „Možná příčina těchto zvuků… může spočívat v zemském jádru. Faktem je, že zrychlení posunu zemského severního magnetického pólu, který se v letech 1998 až 2003 zrychlil více než pětkrát a dnes je na stejné úrovni, ukazuje na zintenzivnění energetických procesů v zemském jádru, protože jsou to procesy ve vnitřním a vnějším jádru, co tvoří zemské geomagnetické pole…15. listopadu 2011 všechny geofyzikální stanice ATROPATENA, které zaznamenávají trojrozměrné proměny v zemském gravitačním poli, téměř zároveň zaznamenaly silný gravitační impulz. Stanice jsou rozmístěny v Istanbulu, Kyjevě, Baku a v indonéském městě Yogyakarta… Tento obrovský energetický výron ze zemského jádra byl jakýmsi startovním signálem, označujícím přechod vnitřní energie Země do nové aktivní fáze.“

Podobné zvuky jsou někdy slyšet před velkým zemětřesením. Tentokrát tyto zvuky nepředcházejí obrovské zemětřesení, ale jsou vytvářeny pokřiveným magnetickým polem a pulzujícími změnami u bortících se částí pláště rotujícího zemského jádra. Může to být reakce na příchod obrovského fotonového oblaku, který pronikl do naší oblasti Mléčné dráhy.

Pyramidy oznamují příchod katastrofy a bohů?

Jedna teorie považuje pyramidy za přírodní rezervoáry zemské energie a kondenzátory navržené pro napojení se na síly magnetického pole planety – vypouštějí a vystřelují energii do kosmického oblaku obklopujícího nyní celou sluneční soustavu.

Znamená to, že tvůrci pyramid po celém světě věděli o tomto období, kdy Země vstoupí do fotonového pásu, a chtěli být o něm informováni? Jsou to tedy vskutku „bohové“, mimozemská vyspělá civilizace, která chce být PŘITOM, jak naznačují mnohá proroctví, starodávné legendy věštící návrat bohů? Tato synchronicita je opravdu zvláštní.

Zdroje:
YouTube.com

Další příspěvky autora: heartblue

NASA   Mimozemské civilizace   Zajímavá videa   Konec světa   Pyramidy   Věda

Kategorie Věda

Solární čistička vzduchu vyrábějící vodík?Solární čistička vzduchu vyrábějící vodík?
Na univerzitě v Antwerpách spojily dva projekty do jednoho. A funguje to!

Vědci vidí ve 3D skrz zeď. Jednoduše s drony a WI-FIVědci vidí ve 3D skrz zeď. Jednoduše s drony a WI-FI
Technologie je navíc velmi jednoduchá a levná. Záchranáři, archeologové a jistě i vojáci mohou jásat.

Nový orgán v lidském těle: Okruží alias mesenterium. Opravdu senzace? Nový orgán v lidském těle: Okruží alias mesenterium. Opravdu senzace?
O objevu objeveného informoval poměrně seriózně Daily Mail. Většina světového tisku zprávu zjednodušila a udělala z toho senzaci. Jak to tedy ve skutečnosti je?

Čeští vědci našli originální recept na přípravu nových antibiotikČeští vědci našli originální recept na přípravu nových antibiotik
Současná antibiotika zabírají čím dál méně. V centru Biocev však vědci našli způsob, jak urychlit evoluci přírodních procesů a získat nová silná antibiotika.

Sonda Cassini: První snímky historického průletu pod prstenci SaturnuSonda Cassini: První snímky historického průletu pod prstenci Saturnu
Ještě žádná sonda se nedostala takhle blízko k Saturnu. Zatím jsme se mohli spoléhat jen na naše odhady založené na dosavadních zkušenostech s jinými oblastmi prstenců. Z toho jsme pak odvozovali, jak by mohla mezera mezi planetou a prstenci vypadat.

Lidstvo stárne. A prolomí průměrný věk dožití 90 let!Lidstvo stárne. A prolomí průměrný věk dožití 90 let!
V různých koutech světa se lidé dožívají různého průměrného věku. Ale všude se neustále prodlužuje. A do roku 2030 vědci očekávají prolomení magické devadesátky!

Proč nemá člověk kost v penisu? Záhada vědecky objasněná!Proč nemá člověk kost v penisu? Záhada vědecky objasněná!
Většina savců kost v penisu má. Ačkoliv její velikost se velmi liší. A vědci přišli se zajímavým evolučním vysvětlením záhady pyjové kosti.

I běžné léky na bolest z Vás udělají hluché, mrtvé nebo zombieI běžné léky na bolest z Vás udělají hluché, mrtvé nebo zombie
Běžné léky na bolest a nachlazení není dobré zobat jen tak preventivně. Pravidelně a v nadměrném množství. A v některých situacích raději vůbec!

Diamantová baterie: Rána pod pás pro skeptiky!Diamantová baterie: Rána pod pás pro skeptiky!
Opravdová revoluce ve výrobě elektřiny je tu! Nic se nehýbe. Žádná chemie. To se jen diamanty sluní v radioaktivním odpadu...