Iluze hmoty: Fyzická realita není vůbec fyzická

Naše vědomí, city, myšlenky působí zpětně na realitu způsobem, který může mít pozoruhodné výsledky. Jde jen o to uvědomit si, že vědomí je propojené, a problémy jsou řešitelné.

Iluze hmoty: Fyzická realita není vůbec fyzická

Dánský fyzik Niels Bohr řekl: „Pokud vás kvantová fyzika nešokovala, tak jste ji ještě nepochopili.“ Kvantová fyzika zmátla vědce na celém světě, zejména objevem, že naše fyzická hmotná realita není doopravdy vůbec hmotná. „Všechno to, čemu říkáme reálné, je uděláno z věcí, které není možné považovat za reálné.“ Vypadá to, jako by staří filozofové měli pravdu, naše smysly nás podvádějí.

Tento článek prezentuje vědecký důkaz, který jasně ukazuje, jaká jsou spojení mezi vědomím a tím, čemu říkáme realita, a jak už není možné to dále popírat.

Další témata: Jaké to má dopady a jak toto zjištění hraje důležitou roli v možné transformaci naší planety. V poslední době se (v USA) ukázalo, že existuje „černý rozpočet“. Biliony dolarů jdou na projekty, o kterých není nic známo. Další fenomény, jako např. energie nulového pole, ukazují, že jsou reálné a přesvědčivé.

Některé z těchto idejí ohrožují naše fyzikální znalosti, ale jak můžeme rozumět fyzice, když to, čemu říkáme „hmota“, dokonce není reálné? Jak tomu můžeme rozumět, jestli když pozorujeme atom na jeho nejmenší úrovni, ten atom se začne „chovat“ jinak? Kvantový svět je určitě podivný, a je jisté, že mu nerozumíme, ale my rozeznáváme význam a potenciál, který by mohl pomoci změnit náš svět.

Představa, že atom je nejmenší částečka ve vesmíru, se zhroutila s objevem, že atom je vytvořený z ještě menších, subatomárních elementů. Ještě větší údiv způsobil objev, že subatomární částice emitují různé „zvláštní energie“. Na přelomu 19. století začali fyzikové zkoumat vztah mezi energií a strukturou hmoty. A zjistili, že všechno ve vesmíru má energetický základ. Každá částice má svůj jedinečný energetický podpis.

Je člověk zodpovědný za své činy, má vůbec svobodnou vůli? A jaká budoucnost čeká náš vesmír, o kterém toho stále víme tak málo, a co s tím může udělat lidstvo? | Michio Kaku o svobodné vůli, záhadné temné energii a konci vesmíru >>>

Jsme mnohem více, než pozorujeme, že jsme. A je čas, abychom se tak na sebe dívali. Vzhled atomu tvoří malé energetické víry zvané kvarky a fotony. Kdybyste stále více zaostřovali, neuviděli byste nic, pozorovali byste jenom fyzikální prázdno. Atom nemá žádnou hmotnou strukturu, ani my ji nemáme, fyzické věci prostě nemají fyzickou strukturu! Atomy jsou tvořeny neviditelnou energií, ne hmotou, které je možné se dotknout.

Je to záhada. Naše zkušenost nám říká, že naše realita je tvořená z hmotných věcí a že svět je nezávisle existující objekt. Ale kvantová mechanika odhaluje, že to není skutečná „fyzičnost“ v univerzu, že atomy jsou tvořeny soustředěnými víry miniaturních energetických tornád, které stále proskakují do existence a mimo ni. Vyplývá to z objevů Alberta Einsteina, Maxe Plancka a Wernera Heisenberga a mnoha jiných.

V rozporu s tím, mnoho vědců nadále ulpívá na převážně materialisticky orientovaném světovém názoru.

Co to znamená?

Materialističtí vědci nám na otázku, co to znamená, neodpoví. Ale ti druzí už napověděli: „pozorovatel tvoří realitu“. Jako pozorovatelé jsme osobně zahrnuti do vytváření naší vlastní reality. Univerzum je „psychická“ konstrukce. Průkopnický fyzik Sir James Jeans napsal: „Proud poznání vede k ne-hmotné realitě; univerzum začíná vypadat spíše jako obrovská myšlenka než jako obrovský stroj. Mysl už nevypadá jako náhodný vetřelec ve hmotné říši, měli bychom ji spíše oslavovat jako stvořitele a vládce hmotné říše.“ (R. C. Henry: „The Mental Universe, Nature 2005).

I na první pohled šílené teorie v sobě mohou mít zrnko pravdy. Například velký třesk, který dnes přijímá většina teoretických fyziků, při svém zrodu vyvolával smích podobně jako Darwinova evoluční teorie. Podívejte se na hitparádu bláznivých teorií. | 10 nejšílenějších vědeckých teorií >>>

Je třeba přijmout neoddiskutovatelný závěr: univerzum je nemateriální-psychické a spirituální. Jeden skvělý příklad, který ilustruje roli vědomí ve fyzickém hmotném světě, je tzv. Youngův experiment, (dvojštěrbinový experiment). Tento experiment s optickým systémem byl mnohokrát použit k výzkumu role vědomí v utváření podstaty fyzické reality, ve zhroucení kvantové vlnové funkce. (Výzkum zjistil, že faktory spojené s vědomím, jako je meditace, zkušenost, elektrokortikální markery soustředěné pozornosti a psychologické faktory, jako otevřenost a přijímání, významně kolerovaly předpověditelnými způsoby s odchylkami v dvojštěrbinové interferenční mřížce. Následující video v angličtině je určeno dětem, ale právě proto, je pěkně názorné:

Pozorování nejen, že ruší to, co je měřeno, ale dokonce to produkuje. Přinutíme elektron, aby zaujal definitivní pozici. My sami produkujeme výsledky měření.

Mimochodem, tuto oblast vědy bere velmi vážně vojenský výzkum. Výzkumy, které se zabývají vlivem lidského vědomí na fyzikální svět, provádí v utajení americké Ministerstvo obrany a vojenské agentury. Co bylo zjištěno, se veřejnost nedoví.

Americká vláda dotovala 24letý program, který zkoumal mimosmyslové vnímání a jeho možné využití v rámci špionáže. Tato operace se jmenovala STAR GATE a většina z tohoto výzkumu je dodnes utajována. Dalším příkladem zájmu špionážních agentur o tuto oblast je jejich propojení se Stanford University.

Takzvané paranormální jevy většina lidí na Západě pokládá za nesmysly. Nicméně ony formovaly naši minulost více, než tušíme. Také proto vznikl tento žebříček záhadných schopností. | 10 nejzajímavějších paranormálních schopností >>>

Úrovně vědomí

Měli bychom se ptát, z jaké úrovně vědomí-stavu bytí individuálně, ale co je ještě důležitější, kolektivně fungujeme? Výzkumy ukazují, že pozitivní emoce a působení z místa míru v nás mohou vést k velice odlišným prožitkům pro jedince, který tyto emoce vysílá a pro lidi v jeho okolí. Mění vibrační frekvence na naší subatomární úrovni manifestaci fyzické reality? A pokud ano, tak jakým způsobem? My víme, že když atom změní svůj stav, pohltí nebo emituje elektromagnetické frekvence, které jsou zodpovědné za změnu jeho stavu. Mají různé emoční stavy, vnímání a pocity různé výsledky v odlišných elektromagnetických frekvencích? Ano! Bylo to dokázáno. Následující video ilustruje, jak lidské srdce vyzařuje elektromagnetická pole, které se mění podle druhu emocí.

Dovíme se tam například, že toto elektromagnetické pole srdce může vyzařovat více než metr kolem lidského těla. Je možné změřit, že pozitivní emoce posilují váš imunitní systém, negativní emoce naopak působí nervový chaos. (Staré známe „Veselá mysl, půl zdraví“ nám potvrzuje i věda, nakonec.)

Ne-fyzický svět je podivný a fascinující. To nejlepší, co nyní můžeme udělat, je působit z prostoru míru, z místa vědomí kooperace a porozumění. Musíme zjistit, že jsme všichni propojeni, že můžeme lehce vyřešit naše problémy, protože existuje mnoho řešení. Jediná cesta, jak můžeme realizovat a využít tato řešení je posunem vědomí. Svět se doopravdy probouzí.

Zdroj:
Ilustrace: Weboun.net

Další příspěvky autora: heartblue

Zajímavá videa   Záhady   Věda

Kategorie Věda

Solární čistička vzduchu vyrábějící vodík?Solární čistička vzduchu vyrábějící vodík?
Na univerzitě v Antwerpách spojily dva projekty do jednoho. A funguje to!

Vědci vidí ve 3D skrz zeď. Jednoduše s drony a WI-FIVědci vidí ve 3D skrz zeď. Jednoduše s drony a WI-FI
Technologie je navíc velmi jednoduchá a levná. Záchranáři, archeologové a jistě i vojáci mohou jásat.

Nový orgán v lidském těle: Okruží alias mesenterium. Opravdu senzace? Nový orgán v lidském těle: Okruží alias mesenterium. Opravdu senzace?
O objevu objeveného informoval poměrně seriózně Daily Mail. Většina světového tisku zprávu zjednodušila a udělala z toho senzaci. Jak to tedy ve skutečnosti je?

Čeští vědci našli originální recept na přípravu nových antibiotikČeští vědci našli originální recept na přípravu nových antibiotik
Současná antibiotika zabírají čím dál méně. V centru Biocev však vědci našli způsob, jak urychlit evoluci přírodních procesů a získat nová silná antibiotika.

Sonda Cassini: První snímky historického průletu pod prstenci SaturnuSonda Cassini: První snímky historického průletu pod prstenci Saturnu
Ještě žádná sonda se nedostala takhle blízko k Saturnu. Zatím jsme se mohli spoléhat jen na naše odhady založené na dosavadních zkušenostech s jinými oblastmi prstenců. Z toho jsme pak odvozovali, jak by mohla mezera mezi planetou a prstenci vypadat.

Lidstvo stárne. A prolomí průměrný věk dožití 90 let!Lidstvo stárne. A prolomí průměrný věk dožití 90 let!
V různých koutech světa se lidé dožívají různého průměrného věku. Ale všude se neustále prodlužuje. A do roku 2030 vědci očekávají prolomení magické devadesátky!

Proč nemá člověk kost v penisu? Záhada vědecky objasněná!Proč nemá člověk kost v penisu? Záhada vědecky objasněná!
Většina savců kost v penisu má. Ačkoliv její velikost se velmi liší. A vědci přišli se zajímavým evolučním vysvětlením záhady pyjové kosti.

I běžné léky na bolest z Vás udělají hluché, mrtvé nebo zombieI běžné léky na bolest z Vás udělají hluché, mrtvé nebo zombie
Běžné léky na bolest a nachlazení není dobré zobat jen tak preventivně. Pravidelně a v nadměrném množství. A v některých situacích raději vůbec!

Diamantová baterie: Rána pod pás pro skeptiky!Diamantová baterie: Rána pod pás pro skeptiky!
Opravdová revoluce ve výrobě elektřiny je tu! Nic se nehýbe. Žádná chemie. To se jen diamanty sluní v radioaktivním odpadu...