Sídlo firmy od internetWEEK.cz
internetWEEK.cz menu TOPlist

Média už nemusejí říkat pravdu

Média už nemusejí říkat pravdu

Mezi informačními zdroji, které se vydávají za zdroje pravdivých informací, začínají převažovat subjekty založené přímo za účelem šíření konspirací a lží.

Média už nemusejí říkat pravdu

Západní společnost velí světovému toku informací. Světová informační síť je ale v rukou světa, který si žádá své. Svět se ale dnes sám zamiloval do fikce. Barevná, perfektně provedená fikce filmů a televize je pro lidi mnohem lákavější než pravda. Lidé jsou tisíci pestrobarevných podnětů donuceni se bránit a stávají se tak více manipulovatelní.


Mezi informačními zdroji, které se vydávají za zdroje pravdivých informací, začínají převažovat subjekty založené přímo za účelem šíření konspirací a lží.

Důvod? Lidé chtějí číst a sledovat to co se jim líbí a zpravodajství je přeci jen "obchod" s informacemi. Když nabídka barevných, lákavých a atraktivních informací na trhu s informacemi mírně převyšuje poptávku, konzumenti informací se nebouří a jsou v klidu.

Kdo jiný by si mohl stěžovat na to, že média vydávající se za zdroje objektivních pravdivých informací prezentují místo pravdy lži než LIDÉ, OBČANÉ demokracie. Tito lidé ale PRAVDU JIŽ ve většině NEPOŽADUJÍ, protože se pravda nedokáže vyrovnat jimi oblíbené FIKCI. Jistě se najdou výjimky, ale v průměru to tak opravdu je.
Občan dnes nemá šanci podle ničeho poznat, která média chtějí říkat jen pravdu a která jsou lživá.

Pravda není ničím zvláštní, velmi často není zajímavá, atraktivní ani lákavá. Informační média podléhají tomuto tlaku "poptávky" po lžích a zároveň se objevují nová média, která vidí dobrý ekonomický prospěch přímo v šíření lží a konspirací. FreePress je důkazem, že lidé se místo pravdy raději obklopují těmi, co jim dokážou lechtat sluch.

Při vytváření freepressových zpráv a konspirací se postupuje tak, že se vezmou skutečné osoby, skutečná fakta a pozorované jevy, a ta se následně spojí s tím, co by lidé rádi četli a o čem fantazírují. Nikdo pak nemůže poznat, jestli je to pravda nebo ne.

Přesně předpovězeno v Bibli, což ale svět interpretuje záměrně špatně, aby neprozrazoval Satanovo plán na oklamání všech lidí.

Je tomu tak proto, že Bůh dovolil Satanovo démonům mocně klamat všechny lidi, aby se do lží zamilovali všichni, kdo nepřijali lásku k Pravdě. Aby nikdo neměl výmluvu, že byl dezinformován, jsou konspirace a lži takového typu, že jedna druhou zároveň vyvrací.

Konspirační teorie popisují tento jev klamavě, že existují různé vyvolené skupiny lidí, které chtějí lidem vládnout. Konspiračním teoriím jde o to, aby nikdo správně nepřisuzoval probíhající jevy Božímu záměru, neboť by tím bylo jasné, že Bible popisuje Pravdu a to by se zase dlouho muselo dostávat z hlav lidí, kteří by si toho všimli.


Cenzura "rozumných" už nefunguje. Lež se může propagovat v médiích bez omezení.

Neexistuje dnes žádný klíč, podle kterého může běžný člověk rozpoznat, která zpravodajská organizace byla založena proto, aby informovala objektivně a pravdivě, a která byla založena proto aby cíleně lhala. Neexistuje žádná právně vynucená nutnost zveřejňovat fiktivní informace s viditelným označením, že nemusí být vůbec pravdivé.


Člověk si musí uvědomit, že vůbec nikdo se dnes nezačervená, když říká lež lidem, kteří neuší, že by se o lež mohlo jednat.

Lžou politici, lžou církevní organizace, lžou časopisy, lžou encyklopedie, věda lže. Lžou obchodní společnosti, lže reklama. I když se často dá lež odhalit už na druhý pohled, nikdo se nikomu neomlouvá.

Lidé si naivně mysleli, že dokážou sami ovládat svůj vlastní svět a sami sebe. Ale nedokážou. Svět sám sebe odsuzuje tím, že si nezamiloval pravdu, nepřijal lásku k pravdě a tudíž ani k Bohu.

 

Zdroj: Odkrytepravdy.cz

Další příspěvky autora: michelllin


Články ve stejných kategoriích:

Média   Pravda   Cenzura   Z domova  


Kategorie Média

Třetí cesta žurnalistiky: CPM hyenismusTřetí cesta žurnalistiky: CPM hyenismus
Díky sociálním sítím a absenci skutečných celebrit hýbe nejen českým mediálním prostorem nový fenomén, který jsme nazvali CPM hyenismus.


Zdraví: 8 uznaných konspiračních teoriíZdraví: 8 uznaných konspiračních teorií
Fluor ve vodě škodí, ekologické sáčky jsou karcinogenní a GMO znečišťuje americké řeky insekticidem. Některá hlavní média v USA, Kanadě a v Británii začínají publikovat informace, které předtím spadaly jen do oblasti alternativní žurnalistiky.


Smrtelný fór a oběti médiíSmrtelný fór a oběti médií
Tragický příběh dvou australských moderátorů a britské zdravotní sestry indického původu oblétl celý svět. Otázka je, kdo všechno je tu oběť.


Noam Chomsky - 10 strategií manipulaceNoam Chomsky - 10 strategií manipulace
Profesor lingvistiky Noam Chomsky sestavil seznam deseti nejběžnějších a nejefektivnějších strategií využívaných médii k manipulaci veřejnosti.


Kategorie Pravda

Nezávislý novinár hovorí o tom, čo zažil v LibyiNezávislý novinár hovorí o tom, čo zažil v Libyi
Mahdi Nazemroya kanadský občan, sa stal jedným z nezávislých zdrojov informácii o situácii v Libyi. Preložil som časť jeho rozhovoru s Morrisom Hermanom.


Pravda a ležPravda a lež
Pravda je vydávána za ctnost, lež pak za nectnost. Je tomu skutečně tak?


Barack Obama, rodný list a jeho občanství – záhada nad záhadyBarack Obama, rodný list a jeho občanství – záhada nad záhady
Barack Obama zveřejnil svůj rodný list, aby uklidnil pochybovače o jeho skutečném občanství. Nicméně výsledný efekt byl zcela opačný a rozvířil tak nové dohady.


K zamyšlení - Pravdu nám zakrývá mlha lžíK zamyšlení - Pravdu nám zakrývá mlha lží
Jen si představte, že byste se zítra ráno probudili v Evropě čtrnáctého století s tím, že byste věděli to, co víte dnes, a věřili tomu, čemu dnes věříte. Představte si, co by si o vás lidé mysleli, jak by vás kritizovali.


Kategorie Z domova

8 startupů, které nás v poslední době zaujaly8 startupů, které nás v poslední době zaujaly
S fenoménem startupů je spojeno v první řadě Silicon Valey. Ale i v České republice se zrodila řada skvělých nápadů, které mohou dobít svět.


Videa: Brno jak ho neznáteVidea: Brno jak ho neznáte
Podívejte se na tři zajímavá videa o Brně a jeho okolí.


Sídlo firmy od internetWEEK.cz



COPYRIGHT © B.I.B. - Beach Internet Business spol. s r.o.

PRG | CS | EU | Kopírování zakázáno!

Nepoužíváme cookies. Ale služby třetích stran ano (Google, Seznam, Facebook, TopList).
Pokud s tím nesouhlasíte, zakažte ukládání cookies ve svém prohlížeči!

internet week pozadí