Sídlo firmy od internetWEEK.cz
internetWEEK.cz menu TOPlist

Buzz marketing už je v ČR a s ním i jeho bratříčci

Buzz marketing už je v ČR a s ním i jeho bratříčci

Hned po revoluci se k nám donesla spousta nových trendů ze Západu. Včetně toho, že se stáváme imunní vůči jakékoliv reklamě. Proto jsou tu nové silné zbraně...

Buzz marketing už je v ČR a s ním i jeho bratříčci

Hned po revoluci se k nám donesla spousta nových trendů ze Západu. Nový styl života (fastfoody, levné a nekvalitní předměty z plastu), prosazování demokratických zásad (mající za následek rozkrádání majetku, složitý systém právních norem, ve kterých se neorientují ani zkušení právníci) a v neposlední řadě také skutečnost, že žádný výrobek se neprodá bez obrovských investic do marketingu.

 

Jakmile se však začala do českého občana valit horem dolem reklamní sdělení, začínal se stávat (stejně jako jeho humanoidní bratři ze Západu) imunní vůči jakékoliv reklamě. Zkušené marketingové mozky Američanů však přišly s novým způsobem, jak požadovaný produkt nebo značku narvat do naší paměti. A tak vznikl buzz marketing. Guerilla marketing a virální marketing.

 

Buzz marketing

O čem je řeč? Buzz marketing se snaží vyvolat rozruch, poprask, bzukot (buzzzu = odtud ostatně pochází i název „buzz marketing“), debatu o konkrétní značce, produktu, firmě nebo plánované akci.

 

Virální marketing

Virální marketing je založený na šíření určité (reklamní) zprávy. Šíří se stejně jako infekce - z jedné osoby na druhou. A na další a další atd. Pro dosažení tohoto efektu je však třeba nabídnout uživatelům obsah, který je originální. Zábavný, překvapující. Nebo natolik zajímavý, že ostatní budou cítit potřebu se o všem podělit s ostatními (skrze sociální sítě, e-maily a nebo k tomu používají SMSky).

 

Guerilla marketing

Pojem Guerilla marketing použil poprvé v roce 1986 kreativní ředitel firmy Leo Burnett Europe pan Jay Conrad Levinson. Ten je zároveň považován zakladatele guerilla marketingu. Cílem tohoto oboru je získat si vedlejší pozornost. Vyvolat paniku či vyburcovat veřejnost. A to vše pomocí netradičních techni (zapomeňte na nákup reklamního prostoru v médiích).

 

Proč to vše zmiňuji? Abyste se příště, až budete klikat na nějaký odkaz na aplikaci či fotku na Facebooku, přeposílat email informující o tom, jak je důležité mít spořící účet, důchodové připojištění a jiné nezbytné věci, měli na paměti, že za tím vším může stát také nějaká konkrétní firma, která daný produkt prodává...

 

Zdroj: mediaguru.cz/

 

Další příspěvky autora: michelllin


Články ve stejných kategoriích:

Zajímavosti   Reklama   Komunikace   Marketing  


Kategorie Zajímavosti

Hit internetu: Chlupaté jednodílné plavkyHit internetu: Chlupaté jednodílné plavky
Budou tyto plavky hitem také na plážích?


20 nejzásadnějších a nejpovedenějších fotek SpaceX20 nejzásadnějších a nejpovedenějších fotek SpaceX
Ve SpaceX udělali výběr top 124 fotek. My z nich vybrali nej 20. A přidali zajímavá videa.


Vyhrajte plnou nádrž. Každý měsíc v roce 2017Vyhrajte plnou nádrž. Každý měsíc v roce 2017
Buďte s námi na sociálních sítích a hrajte každý měsíc o plnou nádrž. Pravidla jsou jednoduchá. Registrace zabere pár vteřin. Žádné losování. Opravdová soutěž!


Jaká je celková hmotnost všeho, co člověk vyrobil?Jaká je celková hmotnost všeho, co člověk vyrobil?
Vědci se pokusili odhadnout, kolik toho člověk na Zemi vytvořil a přetvořil.


Slovenská slova, kterým mladí Češi nerozumíSlovenská slova, kterým mladí Češi nerozumí
K žádnému jinému národu světa nemáme blíže. Kus společné historie, kultura a chtělo by se říci i velmi podobný jazyk. Mladí Češi ale slovenštině obvykle nerozumí.


Jak na ranní vstávání?Jak na ranní vstávání?
ABECEDA PODNIKÁNÍ Vám radí vstávat brzy. Protože tak uděláte více práce. A snáze dosáhnete úspěchu. Je však možné si ranní vstávání osvojit, či je vrozené?


Československé krásy - Vaše fotogalerieČeskoslovenské krásy - Vaše fotogalerie
Nové: Tvořte s námi fotogalerii krás Česka a Slovenska. Vaše fotografie můžete zasílat na email internetweekcz@gmail.com


13 snových symbolů13 snových symbolů
Moderní psychologie vychází z toho, že sny vypovídají o vaší osobě. Následující článek vysvětluje 13 častých snových motivů.


Petr Chobot o andském šamanismuPetr Chobot o andském šamanismu
Šamanské poznání z And je pozoruhodné v oblasti léčení, práce s energií, při poznání minulých životů i smyslu života současného.


Sídlo firmy od internetWEEK.cz



COPYRIGHT © B.I.B. - Beach Internet Business spol. s r.o.

PRG | CS | EU | Kopírování zakázáno!

Nepoužíváme cookies. Ale služby třetích stran ano (Google, Seznam, Facebook, TopList).
Pokud s tím nesouhlasíte, zakažte ukládání cookies ve svém prohlížeči!

internet week pozadí