internetWEEK.cz menu TOPlist

Zmizení letu 370 – konspirační teorie

Zmizení letu 370 – konspirační teorie

Hlavní konspirační teorie - letadlo bylo uneseno na základnu Diego Garcia. NSA ví, kde přistálo. Mobilní telefony vyzváněly ještě několik hodin po zmizení letadla.

 

Zmizení letu 370 – konspirační teorie

Uplynuly dva týdny od záhadného zmizení letadla malajských aerolinií – let č. 370, které 7. března odstartovalo z Kuala Lumpuru do Číny, ale nikdy tam nedoletělo. Na první jarní den se objevil satelitní snímek zachycující cosi v Indickém oceánu zhruba 2500 kilometrů jihozápadně od australských břehů, co by mohly být trosky letadla. Mezitím vzniklo „x“ konspiračních teorií, co se vlastně s letadlem, na jehož palubě bylo 239 lidí, stalo.

 

Letadlo muselo přistát v pořádku, vyplývá to z dat o motorech, které přicházely přes satelit na zem, a protože se příbuzní dovolali na mobily cestujících v letadle, které – někde – zvonily, musí americká špionážní organizace NSA vědět, kde letadlo je. Jak je všeobecně známo, NSA monitoruje všechny mobilní telefony. Proč tedy americká monstrózní odposlechová tajná služba mlčí? Tato úvaha autora jednoho článku na serveru beforitsnews.com rozjíždí hlavní konspirační teorii o letu 370: NSA TO VÍ.

 

NSA to ví

Podle autora článku „All Eyes On Diego Garcia” je korálový ostrov Diego Garcia, kde se nachází britsko-americká základna, nejpravděpodobnější místo, kam zamířil zmizelý Boeing 777. Podle něj existují tři hlavní důvody, proč tam letadlo přistálo. Za prvé: let 370 se otočil a letěl celou hodinu směrem na Diego Garcia, dokud nezmizel z malajských vojenských radarů.

 

Druhý velký důvod: ostrov je uprostřed území nikoho a riziko, že bude let sledován radarem některé země, je minimální. Třetím důvodem je velká americká vojenská základna, kde mohli být čínští inženýři rychle a účinně (waterboarding) vyslechnuti, aby prozradili vojenská tajemství, a zmizeni. (Na palubě letu 370 údajně bylo větší množství čínských expertů.) Jen jeden národ na zemi má technologii, která může provést únos na dálku a nechat zmizet letadlo z radarů a jen jeden národ na světě má prostředky, jak umlčet NSA, aby neřekla, kde byli cestující se svými vyzvánějícími mobily.

 

 

Další teorie

1. Let 370 sestřelilo americké námořnictvo hodinu po startu.

Tato teorie je prokazatelně chybná, protože motory letadla zůstaly přihlášené do monitorovacího programu prostřednictvím satelitu plných pět hodin poté. Firma Boeing nedokáže z jednoho satelitního signálu určit, kde se letadlo nacházelo na konci letu.

 

2. Únos. Dvojice Íránců nebo piloti nebo jiní cestující v letadle vypnuli transponder (letecký radar) a někam odletěli.

Když je letadlo uneseno, nezmizí ještě z radarů. Let 370 zmizel z aktivních radarů a nikdy se už na žádném jiném místě neobjevil na radaru, přestože letoun proletěl minimálně jedním nebo více radary některých států. Historka o Íráncích s falešnými pasy na palubě naznačuje, že za tím je CIA.

 

3. Letadlo pokračovalo v letu na východ a přistálo na tajné základně Vietnamu někde na Filipínách.

Tato teorie je také chybná, protože malajská armáda zjistila, že se letadlo otočilo na západ. Nejpravděpodobnější původní destinací letu 370 byl ostrov Diego Garcia, kde je americká a britská vojenská základna. (Tiskový mluvčí Bílého domu kategoricky odmítl, že konečnou destinací letu byla americká vojenská základna v Diego Garcia.)

 

4. Letadlo zasáhla vojenská raketa. Piloti potom odeslali z poškozeného kokpitu nouzové volání, které bylo přijato v Singapuru, a letadlo potom skončilo v moři.

I tato teorie je chybná, protože Boeing 777 letěl, otočil se a letěl opačným směrem, než byla původně naprogramovaná letecká trasa, což by nebylo možné, kdyby byl kokpit poškozen raketou. Piloti by byli zabiti a autopilot sám nedokáže letadlo otočit. Kdyby byli piloti vyřazeni, letadlo by pokračovalo v letu na autopilota až do Číny, kde by automaticky přistálo. Navíc kdyby letadlo zničila raketa, zanechala by na radaru svou signaturu. Autopilot, na který boeingy létají, dělá velmi pravděpodobnou teorii, že došlo k elektronickému únosu.

 

5. Letadlo ukradli zaměstnanci Freescalu (americký výrobce polovodičových součástek) nebo mimozemšťané.

Tahle teorie je velmi směšná, napsal autor článku. Nicméně ufolog a ředitel MUFON v Pensylvánii John Ventre zásah UFO nevylučuje.

 

6. Když vypnete transpondér, letadlo navždy zmizí z radaru.

Piloti Boeingu 777 informovali, že od útoků z 11. září 2001 nemohou být z kokpitu Boeingu 777 vypnuty transpondéry. Tehdy se mluvilo o tom, že samotní únosci vypnuli v unesených letadlech Boeing 757 a 767 transpondéry a letadla se tak vyhnula letovým dispečerům. Do transpondéru je možné zasáhnout před vstupem do letadla, v prostoru trupu pod jedněmi dveřmi. Ale piloti Boeingu 777 běžně nevědí, jak transpondér vypnout. Taková operace by mohla být provedena jedině specializovanými experty. (Transpondér je rádiový vysílač v kokpitu, který spolupracuje s pozemním radarem. Když přijímá radarový signál, vrací kód s pozicí letadla, výškou a volacím znakem. Řídící letového provozu používají tyto signály k určení rychlosti a směru letadla.)

 

Velké konspirační teorie: 11. září 2001 >>>

 

10 dalších teorií

  • 1. Letadlo přistálo na Andamanských ostrovech
  • 2. Odletělo do Kazachstánu
  • 3. Letělo na jih
  • 4. Skončilo na Taklamakanské poušti v Číně
  • 5. Letělo směrem na ostrov Langkawi kvůli nějaké nehodě na palubě
  • 6. Letadlo je v Pákistánu
  • 7. Letadlo se skrylo ve „stínu“ jiného letadla
  • 8. Došlo k bitce
  • 9. Cestující byli záměrně usmrceni dekompresí
  • 10. Letadlo bylo uneseno a bude znovu použito k teroristickému útoku

Let 370 - Postup událostí

Let Malaysia Airlines 370 byl let společnosti Malaysia Airlines, který letěl 8. března 2014 tamějšího data z Mezinárodního letiště Kuala Lumpur v Malajsii na letiště Peking v Číně. Let vzlétl v 00:41 místního času. Přistání v Pekingu bylo naplánováno na 06:30 místního času.

 

V 1:22 místního času, tedy po 41 minutách letu, došlo ke ztrátě kontaktu mezi letadlem a řídícím střediskem. V té době se letoun pohyboval ve výšce 10 600 m a letěl rychlostí 872 km/h. Letadlo nevyslalo žádné nouzové signály nebo něco, co by naznačovalo problémy, poruchy nebo změnu naplánovaného letu. Počasí v této oblasti nevykazovalo známky abnormality nebo vlastností, které by mohly let ohrozit. Piloti nejprve ručně vypnuli sledovací systémy a ohlásili řídící věži, že je „vše v pořádku.“ To byl poslední kontakt.

 

Od té doby bylo letadlo sledováno jen malajským vojenským radarem. Podle záznamu se otočilo prudce na západ do koridoru pro lety na Blízký východ a snížilo svou letovou výšku až na 1,5 km, možná i níže. Takový manévr se ve vojenském letectví nazývá terénní maskování a slouží k zamaskování se v členitém terénu před radary. Letoun tak musel zpomalit na daleko nižší rychlost, obvyklou v této letové hladině. K poslední zmínce pak došlo nad Malackým průlivem v 2:40 místního času. Okamžitě po ztrátě kontaktu mezi letadlem a řídícím střediskem zahájila Malajsie pátrání po stopách nebo troskách letadla.

 

Američtí vyšetřovatelé přišli s verzí, že letadlo mohlo letět po ztrátě kontaktu s civilní navigací ještě asi 4 hodiny. Vyplývá to z analýzy dat motorů Rolls Royce, které vysílaly údaje na satelit. Letadlo tak mohlo uletět dalších 4000 kilometrů a dostat se na hranici Číny s Mongolskem, Indie s Pákistánem či do Austrálie.

 

Záhada letu 370 zmátla největší světové experty na bezpečnost letu. Všechny dopravní Boeingy 777 jsou vybaveny záznamovým zařízením černé skříňky, která může přežít jakoukoli explozi na palubě. Všechny černé skříňky vysílají lokační signály nejméně 30 dní po pádu do oceánu. Avšak vysílání černé skříňky z tohoto letu ještě nebylo vůbec zachyceno. Pokud let 370 zničila nějaká exploze, musely by být na hladině oceánu masivní plovoucí trosky. Další záhadou je, že některé telefony pasažérů vyzváněli, když jim rodinní příslušníci zavolali. 19 rodin sepsalo prohlášení o tom, že mobilní telefony cestujících prohlášených za nezvěstné vyzváněli, rodiny požádaly, aby byla podle nich zjištěna poloha letadla resp. cestujících. Oficiální odpověď zněla – mobily mohou být v kufrech, které jsou ve vodě, a přestanou vyzvánět, jakmile se baterie vybijí.

 

Dva zdroje Reuters uvedly, že neznámé letadlo, o němž se domnívají, že je to ztracený stroj, prolétlo mezi dvěma body vytyčujícími letecký koridor na Blízký východ a do Evropy. To by naznačovalo, že ho tam navedli piloti, anebo někdo, kdo se vyznal.

 

„Vypnutí transponderu musel být úmyslný čin,“ oznámil letecký konzultant pro ABC News John Nance. Také malajský premiér Najib Abdul Razak oznámil, že letadlo někdo přiměl změnit trasu. Podle něj prý ale není jisté, zda to byl únos.

 

Zdroje:
http://beforeitsnews.com/alternative/2014/03/all-eyes-on-diego-garcia-2920270.html
http://cs.wikipedia.org/wiki/Let_Malaysia_Airlines_370
http://wertyzreport.com/2014/03/20/transpondery-boeingu-777-se-nedaji-vypnout-z-kokpitu/
http://zpravy.idnes.cz/otazky-odpovedi-zmizele-let-mh370-dom /zahranicni.aspx?c=A140314_094455_zahranicni_vez
http://www.bbc.com/news/magazine-26609687
Ilustrace: www.wbaltv.com

 

Další příspěvky autora: heartblue


Články ve stejných kategoriích:

Konspirační teorie   Letadla   NSA   Záhada  


Kategorie Konspirační teorie


Zmizení letu 370 – Konspirační teorie (2)Zmizení letu 370 – Konspirační teorie (2)
Média si nevšímají masivního zastoupení zaměstnanců Rothschildovy firmy Freescale ve zmizelém Boeingu. Jenomže právě to je inspirací pro hodně třaskavou konspirační teorii, v které hrají významnou roli utajované vojenské technologie.



Zdraví: 8 uznaných konspiračních teoriíZdraví: 8 uznaných konspiračních teorií
Fluor ve vodě škodí, ekologické sáčky jsou karcinogenní a GMO znečišťuje americké řeky insekticidem. Některá hlavní média v USA, Kanadě a v Británii začínají publikovat informace, které předtím spadaly jen do oblasti alternativní žurnalistiky.



Jak byl zabit Usáma bin LádinJak byl zabit Usáma bin Ládin
Další voják podal svědectví o smrti šéfa Al Kájdy. Existují tři verze o jeho konci. Jedna je oficiální, druhou popsal Matt Bissonnett v knize No Easy Day. Třetí svědectví poskytl časopisu Esquire člen komanda zvaný Střelec.



Konspirace – Střelba v Sandy Hook Konspirace – Střelba v Sandy Hook
Američané mají novou konspirační teorii. Její tvůrci nevěří, že popis krveprolití v základní škole v Newtownu je pravdivým obrazem skutečnosti. Bylo to jinak. Ale jak?



9/11 – Co je nového v konspiračních teoriích?9/11 – Co je nového v konspiračních teoriích?
Američané nezapomínají na podivné útoky ze září 2001 ani na začátku roku 2013. Video ukazuje, jak ke zdi Pentagonu přilétá raketa. Expert KGB: Dvojčata položila termonukleární demolice.



Šílený střelec James Holmes byl naprogramovánŠílený střelec James Holmes byl naprogramován
Konspirační teorie v kauze Jamese Holmese. Jeho spoluvězeň z vazby vypovídá. Masový vrah řekl, že byl „naprogramován“ zločinným psychiatrem.



Zdravá konkurence pro toxický aspartam? Stévie!Zdravá konkurence pro toxický aspartam? Stévie!
Je to obyčejná tráva. 300x sladší než cukr. Ale nemá kalorie a nezvyšuje hladinu inzulinu. Proto je postrachem potravinářské chemie.



Velké konspirační teorie: ChemtrailsVelké konspirační teorie: Chemtrails
Podívejte se na oblohu. Uvidíte silnou mlžnou čáru od letadla, která vydrží pěkně dlouho. Pozor, je v tom záměr! Vládci světa, ilumináti vás ohrožují. Taková je chemtrailová konspirační teorie. My jsme se pokusili dát dohromady všechna pro i proti.



Svět řídí jedna superkorporace!Svět řídí jedna superkorporace!
Nejde přitom o konspirační teorii, ale o realitu – dokázali to výzkumníci Curyšské univerzity.



Konspirační teorie – Ježíš KristusKonspirační teorie – Ježíš Kristus
Byl to americký spisovatel Dan Brown, kdo oživil myšlenku, že Ježíš nebyl svatý, ale měl ženu a děti. Teorií kolem křesťanského Mesiáše je však více.




COPYRIGHT © B.I.B. - Beach Internet Business spol. s r.o.

PRG | CS | EU | Kopírování zakázáno!

Nepoužíváme cookies. Ale služby třetích stran ano (Google, Seznam, Facebook, TopList).
Pokud s tím nesouhlasíte, zakažte ukládání cookies ve svém prohlížeči!

internet week pozadí