Jak si představit nepředstavitelný dluh USA?Jak si představit nepředstavitelný dluh USA?
Představte si, že dluh USA je větší, než hodnota všech firem v indexu S&P 500. A pár dalších příkladů, jak si představit nepředstavitelné. Aby 20 bilionů dolarů nebylo jen absurdním číslem, které navíc dramaticky poroste!

Proč vlastně chodíme spát? Proč vlastně chodíme spát?
Létáme do vesmíru, necháváme srážet elementární částice, ale o sobě sama toho víme zatím velmi málo. Napadlo vás vůbec, proč chodíme večer spát?

Za zkázu Titanicu může Slunce s MěsícemZa zkázu Titanicu může Slunce s Měsícem
Podle další teorie může za potopení Titanicu působení Slunce a Měsíce.

100 tipů - Jak myslí bohatí100 tipů - Jak myslí bohatí
Motivační kouč Steve Siebold studoval dlouho rozdíly mezi myšlením střední třídy a bohatými lidmi. Své dlouhé studium shrnul v knize „Jak myslí bohatí“ (How Rich People Think).

Znamení zvěrokruhuZnamení zvěrokruhu
Známe dvanáct znamení zvěrokruhu, z nichž každé vládne jeden měsíc v roce. Vládnoucí znamení zvěrokruhu ovlivňují povahové rysy lidí v té době narozených. A znáte Hadonoše?

Koně umějí komunikovat jako delfíni nebo opice. Změní to přístup k jejich výcviku?Koně umějí komunikovat jako delfíni nebo opice. Změní to přístup k jejich výcviku?
V komunikaci se zvířaty vědci dosahují největších úspěchů se symboly. Nyní dokázali naučit koně, aby si řekli, co právě chtějí. Během dvou týdnů se to naučilo všech 23 koní zapojených do experimentu. Pouze pozitivní motivací. Jak?

Objev desetiletí? Potvrdili gravitační vlny a inflaciObjev desetiletí? Potvrdili gravitační vlny a inflaci
Astrofyzikové a kosmologové mají Vánoce. Malý dalekohled kdesi nedaleko jižního pólu možná potvrdil existenci gravitačních vln i slavné inflace, která uplácala vesmír takový, jaký dnes je…

Mars Curiosity: Konečně senzace!Mars Curiosity: Konečně senzace!
Na fotografii, kterou odeslala sonda Curiosity z Marsu, je patrný lesklý kovový předmět, který působí dojmem, že nevznikl přírodním procesem. NASA si ho nevšimla.

NASA tiše ohlásila příchod revoluceNASA tiše ohlásila příchod revoluce
Jakoby se blížila realizace jedné science-fiction, starého snu o studené fúzi. NASA zaznamenala úspěch při experimentálním provozu.

ABECEDA PODNIKÁNÍ - škola úspěchu - kompletních 10 kapitol, exkluzivně zde!ABECEDA PODNIKÁNÍ - škola úspěchu - kompletních 10 kapitol, exkluzivně zde!
Chcete dosáhnout úspěchu ve všem co děláte? Ve všech oblastech Vašeho života? Chcete vydělávat nejen peníze, ale i čas? Tak nečtěte. Vnímejte! Život je nejvyšší univerzitou... Učte se z chyb a úspěchů druhých!

Žijeme v Matrixu?Žijeme v Matrixu?
Možná je náš vesmír jenom dokonalá simulace nějakého superpočítače a my jsme její součástí. Koncept falešné reality zkoumá švédský fyzik Silas Beane.

Kdy budeme mít platy a úroveň jako v Německu?Kdy budeme mít platy a úroveň jako v Německu?
Nikdy! Přestože nám životní úroveň Německa hned po revoluci sliboval ministr financí Václav Klaus, a to do deseti let. Pokud si řádně utáhneme opasky, říkal.

Čína geneticky upravila 300 krav – dojí lidské mateřské mléko!Čína geneticky upravila 300 krav – dojí lidské mateřské mléko!
Genetické inženýrství umí nepředstavitelné věci. Je však správné hrát si na Bohy a měnit dlouhodobě vyvíjené přírodní mechanismy? Neposouváme hranice etiky a bezpečnosti za neúnosnou mez? Čína si z toho očividně hlavu nedělá...

Templáři a jejich templářský řád - 1.částTempláři a jejich templářský řád - 1.část
Kdo to byly templáří, kde vznikl řád templářů a proč?

Teorie o placaté Zemi je stále živáTeorie o placaté Zemi je stále živá
Také v dnešní době se najdou lidé, kteří se domnívají, že naše planeta je placatá. Nejde o civilizací nedotknuté indiány, ani o psychicky nemocné nebo nevzdělané jedince. Příznivci placaté Země mají dokonce sdružení.