Pozitivním přístupem proti tezi Nového světového řáduPozitivním přístupem proti tezi Nového světového řádu
Ilumináti neboli tajemné spiklenecké organizace mají za cíl podmanění si celého světa, pomocí ovládnutí lidské mysli. Nejčastější užité prostředky jsou především média, finance, politika, vzdělání, aj.

ABECEDA PODNIKÁNÍ - škola úspěchu - kompletních 10 kapitol, exkluzivně zde!ABECEDA PODNIKÁNÍ - škola úspěchu - kompletních 10 kapitol, exkluzivně zde!
Chcete dosáhnout úspěchu ve všem co děláte? Ve všech oblastech Vašeho života? Chcete vydělávat nejen peníze, ale i čas? Tak nečtěte. Vnímejte! Život je nejvyšší univerzitou... Učte se z chyb a úspěchů druhých!

Co by miliardář Warren Buffett učil své dětiCo by miliardář Warren Buffett učil své děti
Warren Buffett, americký miliardář, čtvrtý nejbohatší člověk na světě, radí, jak vychovávat děti. Vztah k penězům je důležité začít pěstovat co nejdříve.

Ano, Ježíš Kristus měl manželku!Ano, Ježíš Kristus měl manželku!
Evangelium Ježíšovy manželky je pravé. Vědci zjistili, že starověký papyrus se zmínkou o Ježíšově ženě není padělkem. Unikátní nález dlouho zkoumaly tři univerzity.

Je František poslední papež?Je František poslední papež?
Malachiášovo proroctví mluví o tom, že posledním papežem před Soudným dnem bude římský papež jménem Petr. Jak by jím mohl být Jorge Bergoglio čili papež František?

6 vědců se vrátilo z Marsu na Zemi. Simulovaně a s velkou pompou. Nesmysl!6 vědců se vrátilo z Marsu na Zemi. Simulovaně a s velkou pompou. Nesmysl!
Komentář: Rok strávili v uzavřené kupoli na Havaji. Ven mohli jen ve skafandru na průzkum okolí velmi podobnému Marsu. A prohlásili, že život v izolaci si dovedou představit i na Marsu. Tak, jako mnozí před nimi. Rok života mohli strávit lépe…

Americká kosmonautika: krize nebo zlatá éra?Americká kosmonautika: krize nebo zlatá éra?
Při pohledu na některá fóra by člověk nabyl dojmu, že americká kosmonautika míří ke dnu. Bývalá velmoc vyklidila pozice a vše je špatně. Opak je však pravdou.

Teorie o placaté Zemi je stále živáTeorie o placaté Zemi je stále živá
Také v dnešní době se najdou lidé, kteří se domnívají, že naše planeta je placatá. Nejde o civilizací nedotknuté indiány, ani o psychicky nemocné nebo nevzdělané jedince. Příznivci placaté Země mají dokonce sdružení.

Oběžná dráha je plná smetí. Podívejte se na simulaci v reálném časeOběžná dráha je plná smetí. Podívejte se na simulaci v reálném čase
Na oběžné dráze okolo Země se pohybují nejen družice ale také velké množství kosmického smetí. Podívejte se na pozici větších objektů v reálném čase.

Exkurz do historie - svět na přelomu letopočtůExkurz do historie - svět na přelomu letopočtů
Možná bude zajímavé si připomenout jedno význačné období historie, období přelomu letopočtů podle evropského počítání času. Byla to doba velkých změn. Svým způsobem byla civilizace na vrcholu a prožívala všeobecný rozkvět. Jako dnes...

Zážitky blízké smrti amerických vojákůZážitky blízké smrti amerických vojáků
Mysteriózní odchod z tohoto světa nebo vystoupení z těla zažilo v boji mnoho vojáků, ale málokdo o tom mluví. Neradi vzpomínají na hrůzy války, ale jejich příběhy jsou velmi zajímavé.

Záhadní pravěcí tvorové ožívají!Záhadní pravěcí tvorové ožívají!
Na naší planetu kdysi dávno dopadl asteroid obřích rozměrů a všechny dinosaury a jiná pravěká zvířata zahubil. Takto by to mělo být. Co když se ale přizpůsobili změnám a kdesi v hlubokých pralesích a vodách žijí dodnes?

Nový orgán v lidském těle: Okruží alias mesenterium. Opravdu senzace? Nový orgán v lidském těle: Okruží alias mesenterium. Opravdu senzace?
O objevu objeveného informoval poměrně seriózně Daily Mail. Většina světového tisku zprávu zjednodušila a udělala z toho senzaci. Jak to tedy ve skutečnosti je?

Relaxační hudba II – videa delší, než byste čekaliRelaxační hudba II – videa delší, než byste čekali
Do druhého dílu miniseriálu o relaxační hudbě jsme vybrali videa dle jednoduchého klíče: jejich délka by měla být delší než 90 minut, tedy jako průměrný celovečerní film.

Planeta X se vrací  na scénuPlaneta X se vrací na scénu
Nový objev astronomů částečně vrací do hry hypotézy o tajemné planetě, ukryté kdesi v dalekých končinách Sluneční soustavy.