Stará posvátná místa Stará posvátná místa
Víru našich prehistorických předků dávno vymazalo křesťanství. Ztráta paměti je pozoruhodná. Nevíme, kdo jsme byli, ani odkud jsme přišli. Když ještě žili Evropané v těsném spojení s přírodou, uctívali některá místa. Podívejme se, jak to bylo v Litvě

Keshe: volná energie a továrna na absolutnoKeshe: volná energie a továrna na absolutno
Ani netušíte, že lidstvo bude brzy žít úplně jinak. Dostane k dispozici antigravitační pohon, volné energie a další epochální objevy. V Evropě je rozdává íránský badatel M.T.Keshe.

Lidský raketoplán: Felix Baumgartner letěl stratosférouLidský raketoplán: Felix Baumgartner letěl stratosférou
Drobné problémy a jeden nepřekonaný rekord. Jinak ovšem skok pravdu historický. Felix Baumgartner letěl rychleji, než se čekalo.

Terraformace Marsu je možná o něco reálnějšíTerraformace Marsu je možná o něco reálnější
Hlavním rozdílem mezi Zemí a Marsem je magnetické pole, které chrání naši planetu před kosmickým zářením. Vědci nyní zjistili, jak jednoduše udělat ochranný štít. Třeba pro Mars!

Čína geneticky upravila 300 krav – dojí lidské mateřské mléko!Čína geneticky upravila 300 krav – dojí lidské mateřské mléko!
Genetické inženýrství umí nepředstavitelné věci. Je však správné hrát si na Bohy a měnit dlouhodobě vyvíjené přírodní mechanismy? Neposouváme hranice etiky a bezpečnosti za neúnosnou mez? Čína si z toho očividně hlavu nedělá...

Sladká past pro Juliana AssangeSladká past pro Juliana Assange
Zakladatel serveru WikiLeaks ztratil obviněním, že někoho znásilnil, u široké veřejnosti kredit. Kdo vlastně je Julian Assange?

S rakovinou lze bojovat změnou jídelníčku!S rakovinou lze bojovat změnou jídelníčku!
Příběh Angličanky, která se poprala úspěšně s rakovinou změnou svého jídelníčku, měl neblahé pokračování. Zhoubné bujení buněk ji znovu ohrozilo. Jane Plantová napsala novou knihu.

Energie zadarmo. Kdy bude?Energie zadarmo. Kdy bude?
Vědci říkají: nejde to. Ale tihle vynálezci pracují na tom, aby to šlo, a říkají, že to jde. Zákon o zachování energie se zdá být zpochybněn. Vědci jsou skeptičtí, arabští majitelé ropných nalezišť nabízejí miliardy.

8 záhad a tajemství posledních týdnů očima vědců8 záhad a tajemství posledních týdnů očima vědců
Vybíráme z osmi nejzajímavějších článků, které jsme v posledních týdnech na internetu objevili. Většinu z nich jsme mohli zařadit také do rubriky věda a technika.

Zvířata jsou nám podobnější, než jsme tušiliZvířata jsou nám podobnější, než jsme tušili
Mezinárodní skupina předních vědců podporuje myšlenku, že živočichové mají vědomí, a to na úrovni lidí. Seznam těchto vyvolených zahrnuje savce, ptáky i chobotnice.

DNA nese utajený kód! DNA nese utajený kód!
Vědci nalezli druhý kód života. Skrytý kód obsahuje instrukce pro kontrolu genů. Objev tak může přinést nové možnosti při diagnostice a léčení nemocí.

Ötzi: Co víme o Ledovém mužiÖtzi: Co víme o Ledovém muži
Za více než dvě desetiletí prozkoumali vědci mumii z Alp zvanou Ötzi pomocí nejmodernějších přístrojů. Udělali jsme aktuální přehled toho, co vše se dá vypátrat o člověku, který žil před 5300 roky.

Pohled mayského šamana na západní kulturuPohled mayského šamana na západní kulturu
Mayové jsou nyní tak trochu módní záležitostí. Ale víme o nich něco jiného než, že měli zvláštní kalendář a stavěli na Yucatánu pyramidy? Mayskou duši dobře vylíčil šaman Martin Prechtel.

Naučme se zvládat sami sebe!Naučme se zvládat sami sebe!
Emoce nás mohou uvolnit. Některé z nich rádi projevujeme. Jiné bychom však měli držet zkrátka a příliš je nedávat najevo. Občas jsou nezadržitelné, každý to zná. Naučme se je ovládat!

Velké konspirační teorie: Smrt princezny DianyVelké konspirační teorie: Smrt princezny Diany
Mezi nejznámější konspirační teorie patří tragická smrt Lady Diany, britské princezny z Walesu, bývalé manželky prince Charlese.