Vesmír nás může kdykoliv všechny zabít – díl první (planetky)Vesmír nás může kdykoliv všechny zabít – díl první (planetky)
Mayský konec světa jsme přežili. Přestože nás v roce 2012 jen těsně minula sluneční bouře století. Armageddon ovšem může přijít prakticky kdykoliv. Jsme na cestě k nezvratnému osudu...

Vesmír nás může kdykoliv všechny zabít – díl druhý (supernovy)Vesmír nás může kdykoliv všechny zabít – díl druhý (supernovy)
Výbuch blízké supernovy může být největším rizikem pro život na naší planetě. Máme se ho bát, a které hvězdy v našem okolí nás mohou poslat do věčných lovišť?

Znamení zvěrokruhuZnamení zvěrokruhu
Známe dvanáct znamení zvěrokruhu, z nichž každé vládne jeden měsíc v roce. Vládnoucí znamení zvěrokruhu ovlivňují povahové rysy lidí v té době narozených. A znáte Hadonoše?

11 jednoduchých věcí, které vás udělají šťastnějšími!11 jednoduchých věcí, které vás udělají šťastnějšími!
Každý má svou představu o tom, co je to štěstí, některé věci ale vyvolávají radost, pohodu a spokojenost u každého. Nestojí moc peněz nebo žádné, a že fungují, dokazují i vědecké výzkumy.

100 tipů - Jak myslí bohatí100 tipů - Jak myslí bohatí
Motivační kouč Steve Siebold studoval dlouho rozdíly mezi myšlením střední třídy a bohatými lidmi. Své dlouhé studium shrnul v knize „Jak myslí bohatí“ (How Rich People Think).

Mysteriózní jeskyně v Chua-šan - osmý div světaMysteriózní jeskyně v Chua-šan - osmý div světa
Podzemní město objevené v čínských horách Chua-šan bývá přirovnáváno k pyramidám, Noemově arše či k záhadě Bermudského trojúhelníku. Nádherné jeskyně jsou vytesané lidskou rukou.

Konopí jako lékKonopí jako lék
Vědci vědí, že konopí má velmi dobré účinky na řadu nebezpečných nemocí. Nesmyslný boj proti pěstování konopí však nadále pokračuje. Případ Mykayly Comstockové naznačuje, že konopí může léčit leukémii.

Slunovrat. Pro mnohé kultury významný denSlunovrat. Pro mnohé kultury významný den
Letní i zimní slunovrat není pro moderního člověka moc zajímavý. Ale mnohé kultury po celém světě mu přikládají značný až magický význam.

5 nejzáhadnějších zvuků světa5 nejzáhadnějších zvuků světa
Na Youtube je video, které nabízí pět nejzáhadnějších zvuků světa, jaké kdy byly zaznamenány. Podivné zvuky nebyly zatím věrohodně vysvětleny.

Muž, který byl v nebi, kontra skepticiMuž, který byl v nebi, kontra skeptici
Příběh lékaře dr. Ebena Alexandra je pozoruhodný. V roce 2008 upadl při onemocnění meningitidou do kómatu a v době, kdy mu nefungoval mozek, prožil cestu do nebe.

Proč firmy hledají daňové ráje?Proč firmy hledají daňové ráje?
Jak je vůbec možné, že jsou za daňové ráje považovány i země, jako Velká Británie (EU), Kypr (EU), Holandsko(EU) a některé státy USA? Proč vlády s daňovými ráji raději bojují, než aby z České republiky udělaly přátelské místo k podnikání?

Nejděsivější místa na zemi I.Nejděsivější místa na zemi I.
Existuje mnoho míst, která jsou něčím výjimečná. Jsou i taková, ze kterých nám běhá mráz po zádech. Nejčastěji se na nich stala nějaká tragédie. Do prostředí se otisklo zoufalství, vztek, hrůza. Tato místa nejsou obyčejná. Často na nich jsou uvízlé d

Fascinující videa: peklo a oheň Fascinující videa: peklo a oheň
Na internetu se v uplynulých dnech objevila nezávisle na sobě dvě videa z Austrálie. První nabízí vzácný pohled na ohnivé tornádo, druhé do útrob sopky způsobem, který jste ještě nikdy neviděli…

ChemtrailsChemtrails
Za některými letadly v určitě výšce vznikají z povrchu dobře viditelné bílé stopy. Ve většině případech se jedná pouze o vodu či vodní páry, někdy se však může jednat i o vysoce nebezpečné látky.

Nikolaj Levašov: Záhadný konec kontroverzního léčitele Nikolaj Levašov: Záhadný konec kontroverzního léčitele
I na český internet pronikla informace, že zemřel slavný ruský léčitel, a nejen to, byl zavražděn – záhadnou vesmírnou energií. Jmenoval se Nikolaj Levašov. Kdo to byl a co hlásal?