Kamikaze nebyli žádní fanatici, ukazují jejich deníkyKamikaze nebyli žádní fanatici, ukazují jejich deníky
Piloti kamikaze jsou symbolem statečného až fanatického sebeobětování. Sebevražedně nalétávali s letadly napěchovanými trhavinami na spojenecká plavidla. Aby položili nejvyšší oběť na oltář skomírajícího Japonského císařství.

Veterán CIA: Roswell je skutečnost Veterán CIA: Roswell je skutečnost
Bývalý agent CIA Chase Brandon promluvil. Měl možnost nahlédnout do přísně tajného archivu věcí získaných po havárii UFO v Roswellu. Je to pravda, říká.

Když se z boje proti klimatickým změnám stanou pouhá slovaKdyž se z boje proti klimatickým změnám stanou pouhá slova
Ekvádor po několika letech ruší iniciativu Yasuní-ITT a začíná s těžbou ropy na okraji národního parku a jednoho z nejkrásnějších pralesů na světě. Velký podíl viny na tom nese celá planeta.

Pozor na podvodné číslo, nepřijímat hovory!Pozor na podvodné číslo, nepřijímat hovory!
Pozor! Číslo telefonu 420 477 100 111 nepřijímat hovory!!!! Zvednutím Vás někdo sprostě a drze okrade o 100Kč....

9/11 – Co je nového v konspiračních teoriích?9/11 – Co je nového v konspiračních teoriích?
Američané nezapomínají na podivné útoky ze září 2001 ani na začátku roku 2013. Video ukazuje, jak ke zdi Pentagonu přilétá raketa. Expert KGB: Dvojčata položila termonukleární demolice.

Chůze po vodě: Záhada nebo zábava? Spíše zábavná fyzika.Chůze po vodě: Záhada nebo zábava? Spíše zábavná fyzika.
Chůze po vodě je podle pana Newtona nemožná. Tak jak na to? Vytvoříme z vody kapalinu, kterou Newton neviděl! Těmto kapalinám se říká nenewtonovské a běžné představě o chování kapalin se zcela vymykají. Takže je po záhadě a hurá na zábavu!

S rakovinou lze bojovat změnou jídelníčku!S rakovinou lze bojovat změnou jídelníčku!
Příběh Angličanky, která se poprala úspěšně s rakovinou změnou svého jídelníčku, měl neblahé pokračování. Zhoubné bujení buněk ji znovu ohrozilo. Jane Plantová napsala novou knihu.

Fyzik De Aquino: HAARP může deformovat čas i gravitaciFyzik De Aquino: HAARP může deformovat čas i gravitaci
Významný fyzik publikoval revoluční zprávu, která odhaluje, že technologie HAARP zvládne víc, než jsme tušili. Je to stroj času?

Eben Alexander: Nebe existuje Eben Alexander: Nebe existuje
„Mám vědecký důkaz, že posmrtný život existuje,“ říká americký neurochirurg, který přežil klinickou smrt. Dostal se v kómatu do světa, který považuje za nebe.

Mýty a fakta o mentální anorexiiMýty a fakta o mentální anorexii
Mnoho z nás si možná myslí, že ví o anorexii vše. Kolem této zákeřné nemoci ale existuje i spousta mýtů, které považujeme za pravdivé. Jak je tomu skutečně?

Tunguská záhada – nové vědecké objevyTunguská záhada – nové vědecké objevy
Italští vědci jsou přesvědčeni, že vyřešili tunguskou záhadu, která patří k největším v moderní historii. Malé jezero Čeko v centrální Sibiři je podle nich místo dopadu mysteriózního meteoritu.

Americký Ötzi: Starý indián z PolynésieAmerický Ötzi: Starý indián z Polynésie
Evropa má svého Ötziho a Amerika Muže z Kennewicku. Pradávný americký lovec je obestřen záhadami. Jeho původ se pomocí analýzy DNA dosud nepodařilo vystopovat, ale pravděpodobně není praprapradědečkem současných původních Američanů...

Peter Russel: Filosofické zamyšlení nad koncem světaPeter Russel: Filosofické zamyšlení nad koncem světa
Vědec střižený duchovnem Peter Russel se zamýšlí nad významem apokalypsy, Kristem a Antikristem.

Mají zvířata duši, nebo ne?Mají zvířata duši, nebo ne?
Již léta se mezi lidmi vedou dohady, zda zvířata mají duši. Dle jedné strany se jedná o živého tvora, který rozhodně duši musí mít, dle druhé strany zvířata zkrátka duši nemají. Jak to tedy je?

5 tipů jak být úspěšný5 tipů jak být úspěšný
Neseme si v sobě vzorce minulosti, které do nás otiskli zejména naši rodiče. Máme tendenci je napodobovat, a to i v tom, co nedělali dobře. Zkuste něco nového.