Nejen recenze: „Nevědomí“ - někdo si s námi hrajeNejen recenze: „Nevědomí“ - někdo si s námi hraje
Na „Nevědomí“ musím jít, řekl jsem si, jakmile jsem se o filmu dozvěděl. Název mi hned připomněl pojem nevědomí, který proslavili slavní psychologové Freud a Jung. Ani fotka Toma Cruise vyzbrojeného futuristickým samopalem na zádech mne neodradila

Žijeme v Matrixu?Žijeme v Matrixu?
Možná je náš vesmír jenom dokonalá simulace nějakého superpočítače a my jsme její součástí. Koncept falešné reality zkoumá švédský fyzik Silas Beane.

Pomozte odhalovat nezákonný rybolov díky technologii Global Fishing WatchPomozte odhalovat nezákonný rybolov díky technologii Global Fishing Watch
Leonardo DiCaprio a Google představili technologii, která umožňuje komukoliv na Zemi odhalovat nezákonný rybolov z vesmíru. Ten je odhadován na 35% celkového mořského výlovu. Díky tomu jsou ryby jako tuňáci a mečouni na desetině původních stavů...

Nejstarší lidská DNA byla prozkoumána!Nejstarší lidská DNA byla prozkoumána!
Vědci získali 400 000 let starou DNA z kosti nalezené ve španělské jeskyni. Výsledky překvapily.

Dogoni - africký domorodý kmenDogoni - africký domorodý kmen
Dogoni - tento africký domorodý kmen nezná žádné dokonalé přístroje ani nové vědecké objevy, ale jeho znalosti astronomie jsou obdivuhodné.

Mamuty vyhubila klimatická změnaMamuty vyhubila klimatická změna
Vymření gigantických savců způsobil nedostatek výživných rostlin v době ledové. Za mamutí apokalypsu nemůže pračlověk, ale klimatická změna.

Dechberoucí videa: Země z oběžné dráhy Měsíce Dechberoucí videa: Země z oběžné dráhy Měsíce
Podívejte se na záběry Země z oběžné dráhy Měsíce okem japonské kosmické sondy.

Je meteorit Polonnaruwa důkazem mimozemského života?Je meteorit Polonnaruwa důkazem mimozemského života?
V médiích se objevily informace o nálezu meteoritu, který má být nezvratným důkazem mimozemského života.

Planeta X se vrací  na scénuPlaneta X se vrací na scénu
Nový objev astronomů částečně vrací do hry hypotézy o tajemné planetě, ukryté kdesi v dalekých končinách Sluneční soustavy.

Veterán CIA: Roswell je skutečnost Veterán CIA: Roswell je skutečnost
Bývalý agent CIA Chase Brandon promluvil. Měl možnost nahlédnout do přísně tajného archivu věcí získaných po havárii UFO v Roswellu. Je to pravda, říká.

Život před životem: podivuhodné zážitky spojené s narozenímŽivot před životem: podivuhodné zážitky spojené s narozením
Kde jste byli před narozením? Je-li duše nesmrtelná, musela žít i před narozením. Život před životem je stejná záhada jako život po smrti.

Kde je poklad generála Jamašity? Kde je poklad generála Jamašity?
Jedna z největších záhad druhé světové války stále čeká na své odhalení. Kde je pohádkový válečný poklad císařského Japonska? A existoval vůbec? Jamašitovo zlato...

Island – je po revoluciIsland – je po revoluci
Sledovali jsme politický vývoj na Islandu s velkým zájmem. Reprezentoval národní odpor malého evropského národa proti zkorumpovaným politikům a nadnárodním bankám.

Deprese  - co s ní? Deprese - co s ní?
Depresivní nálady se zdají být banální věcí, vědci a lékaři si to však nemyslí. Zkoumají tuto psychickou nemoc permanentně. A ta se šíří po světě jako podivná nákaza.