Sexuální ruleta: to se někdo musí hodně nudit!Sexuální ruleta: to se někdo musí hodně nudit!
Zábava zlaté mládeže ze Srbska se šíří do světa. Neuvěřitelné. Při této swingers párty jde o život.

TOP 15 nejvíce nebezpečných sopekTOP 15 nejvíce nebezpečných sopek
Žít poblíž aktivní sopky není žádná legrace. Podívejte se na přehled patnácti nejnebezpečnějších sopek světa.

Skryté sopky: Úchvatné lávové proudy pod hladinouSkryté sopky: Úchvatné lávové proudy pod hladinou
Jen 25% lávy se dostane na povrch. Většina zůstává skryta pod hladinou oceánů. Nové útvary lze spatřit pouze díky specializované technice. Vědci navštívili sopku nedaleko Islandu a přivezli úchvatné snímky!

Video: jak se hojí rány planety ZeměVideo: jak se hojí rány planety Země
Jak dlouho trvá planetě Zemi, než se vyrovná s velkou přírodní katastrofou?

Tunguská záhada – nové vědecké objevyTunguská záhada – nové vědecké objevy
Italští vědci jsou přesvědčeni, že vyřešili tunguskou záhadu, která patří k největším v moderní historii. Malé jezero Čeko v centrální Sibiři je podle nich místo dopadu mysteriózního meteoritu.

Nejen recenze: „Nevědomí“ - někdo si s námi hrajeNejen recenze: „Nevědomí“ - někdo si s námi hraje
Na „Nevědomí“ musím jít, řekl jsem si, jakmile jsem se o filmu dozvěděl. Název mi hned připomněl pojem nevědomí, který proslavili slavní psychologové Freud a Jung. Ani fotka Toma Cruise vyzbrojeného futuristickým samopalem na zádech mne neodradila

Sex: Mýty a faktaSex: Mýty a fakta
Sex je součástí každého z nás, ať jsme již na volné noze a hledáme jen pobavení, nebo jsme milenci, či manželé. V současné době se objevuje všude, dá se říci, že vládne světem. Víme o něm ale vše?

Fukušima: následky havárie stále nejasné Fukušima: následky havárie stále nejasné
Jaderná energetika patří i přes kritiku ekologů k bezpečným zdrojům energie. Tedy pokud jaderné bloky nepostavíte pár metrů od pobřeží v jedné z tektonicky nejaktivnějších oblastí. Jaké budou dopady havárie Fukušimy na zdraví Japonců?

Spící prorok – Edgar CayceSpící prorok – Edgar Cayce
Edgar Cayce předpověděl posun magnetických pólů, velké katastrofy v Americe, zabýval se Atlantidou a Lemurií. Léčil tisíce lidí.

A je to tady: Černé díry jako hvězdné brány a portályA je to tady: Černé díry jako hvězdné brány a portály
Černé díry nekončí v ničivé singularitě, ale otevírají průchody do jiných vesmírů, hlásá nová fyzikální teorie. Dává tak za pravdu fantastům, kteří cestují svými raketami skrze vesmírné „díry“ již dlouho.

10 nejšílenějších vědeckých teorií10 nejšílenějších vědeckých teorií
I na první pohled šílené teorie v sobě mohou mít zrnko pravdy. Například velký třesk, který dnes přijímá většina teoretických fyziků, při svém zrodu vyvolával smích podobně jako Darwinova evoluční teorie. Podívejte se na hitparádu bláznivých teorií.

Naděje v léčbě rakoviny! Onkolytický virus v prvních testech úspěšný!Naděje v léčbě rakoviny! Onkolytický virus v prvních testech úspěšný!
Geneticky upravený virus je schopný sám likvidovat nádorové buňky a vyburcovat imunitní systém. Vedlejším účinkem je pouze pocit jako při chřipce! Virus vakcinie JX-594 je snad dobrá šance do budoucna.

Crashtest: Je znát 25 let vývoje na první pohled? Crashtest: Je znát 25 let vývoje na první pohled?
Auta jsou dnes cvalíky. Je v nich proto bezpečněji? Jak dopadne čelní srážka na polovinu, nových aut jedné značky, toho současného s modelem vyráběným od roku 1992 beze změny?

Konspirace: Smrt princezny Diany po 15 letech Konspirace: Smrt princezny Diany po 15 letech
Co je nového v oblasti vyšetřování záhadné nehody? Paparazzi Andanson byl agent MI6, spáchal sebevraždu, ale měl v hlavě dvě díry. Někteří spisovatelé tvrdí, že v Paříži šlo o atentát na přání královské rodiny.

Mimozemský původ lidské DNA?Mimozemský původ lidské DNA?
Skupina výzkumníků pracujících na Projektu lidského genomu údajně učinila ohromující objev: tzv. nekódující sekvence lidské DNA jsou genetickým kódem mimozemských životních forem. Zapátrali jsme po původu této informace.