Americká kosmonautika: krize nebo zlatá éra?Americká kosmonautika: krize nebo zlatá éra?
Při pohledu na některá fóra by člověk nabyl dojmu, že americká kosmonautika míří ke dnu. Bývalá velmoc vyklidila pozice a vše je špatně. Opak je však pravdou.

Falklandy versus Malvíny: bezvýznamná plichta Falklandy versus Malvíny: bezvýznamná plichta
Na Falklandských ostrovech proběhlo zřejmě jedno z nejzbytečnějších referend v historii. Obyvatelé dali jasně najevo, že chtějí zůstat pod britskou vlajkou. Argentina ovšem vstřelila podobně symbolický gól do britské branky.

Epochální objev: Záhadná lidská DNA nalezena!Epochální objev: Záhadná lidská DNA nalezena!
„Cizí“ DNA - starou asi dva miliony let - objevil v Africe dr. Joshua Akey. Možná se mu podařilo najít důkaz genetického zásahu do DNA našich dávných předků.

Země praskáZemě praská
Nedávno se objevila na jednom německém ostrově dva kilometry dlouhá trhlina v zemi, hluboká asi jeden metr. Zapadá do podobných anomálií na celé planetě?

Rady a tipy v čem začít podnikat I.Rady a tipy v čem začít podnikat I.
Můžete mít spousty nápadů. Ale musíte se rozhodnout, do čeho věnujete energii. Poradíme Vám jak. A pomůžeme Vás na nové nápady k podnikání nasměrovat. Není to na jeden článek, začínáme tak nový podnikatelský seriál…

Setkání s andělySetkání s anděly
Jeden díl seriálu „Nevysvětlitelné záhady“ je zaměřený na nebeské bytosti. Andělé zachraňují děti padající ze stromů, lidi z hořících letadel nebo oběti ohrožené šíleným únoscem. Ani nemusejí mít křídla, často mají podobu našich příbuzných.

Muž, který byl v nebi, kontra skepticiMuž, který byl v nebi, kontra skeptici
Příběh lékaře dr. Ebena Alexandra je pozoruhodný. V roce 2008 upadl při onemocnění meningitidou do kómatu a v době, kdy mu nefungoval mozek, prožil cestu do nebe.

Astrální cestování pro začátečníkyAstrální cestování pro začátečníky
Češi se začínají zajímat o záhadný jev, kterému se říká astrální cestování či zážitek opuštění těla. Návod pro začátečníky o tento druh vystoupení éterického těla z fyzického napsala Američanka Elizabeth Joyce.

NASA tiše ohlásila příchod revoluceNASA tiše ohlásila příchod revoluce
Jakoby se blížila realizace jedné science-fiction, starého snu o studené fúzi. NASA zaznamenala úspěch při experimentálním provozu.

Americký Ötzi: Starý indián z PolynésieAmerický Ötzi: Starý indián z Polynésie
Evropa má svého Ötziho a Amerika Muže z Kennewicku. Pradávný americký lovec je obestřen záhadami. Jeho původ se pomocí analýzy DNA dosud nepodařilo vystopovat, ale pravděpodobně není praprapradědečkem současných původních Američanů...

Neuvěřitelný svět tajných společenstvíNeuvěřitelný svět tajných společenství
Od počátku civilizace osnovali mocní spiknutí, aby pozměnili běh dějin podle svých přání. Doporučujeme, velmi zajímavé video...

Země v průběhu roku z vesmíru a něco navícZemě v průběhu roku z vesmíru a něco navíc
Podívejte se na záběry Země z vesmíru v průběhu jednoho roku ale také na přechod Měsíce přes Zemi a konečně také na nové snímky.

Výzkumy DNA potvrzují existenci AtlantidyVýzkumy DNA potvrzují existenci Atlantidy
Genetický příběh plný záhad odpovídá jasnovidným informacím, které nám kdysi předal Spící prorok Edgar Cayce.

Vědci žasnou nad záhadným signálemVědci žasnou nad záhadným signálem
Když astronomové zachytili zvláštní signál v galaktické kupě v souhvězdí Perseus, vzdáleném od nás miliony světelných let, poznali, že narazili na něco mimořádného. ..

Hledání cestovatelů v časeHledání cestovatelů v čase
Cestování v čase je fyzikálně teoreticky možné a to minimálně do budoucnosti a bez možnosti návratu. Existuje však skutečně stroj času? Budeme ho moci někdy postavit, a pokud ano, existují cestovatelé v čase mezi námi?