Video: kdyby zvířata jedla ve fast fooduVideo: kdyby zvířata jedla ve fast foodu
Obezita je problémem nejen vyspělých zemí. Za viníka je často označováno stravování ve fast foodu. Jak by to vypadalo, kdyby se takto stravovaly zvířátka?

Mají zvířata duši, nebo ne?Mají zvířata duši, nebo ne?
Již léta se mezi lidmi vedou dohady, zda zvířata mají duši. Dle jedné strany se jedná o živého tvora, který rozhodně duši musí mít, dle druhé strany zvířata zkrátka duši nemají. Jak to tedy je?

Ano, Ježíš Kristus měl manželku!Ano, Ježíš Kristus měl manželku!
Evangelium Ježíšovy manželky je pravé. Vědci zjistili, že starověký papyrus se zmínkou o Ježíšově ženě není padělkem. Unikátní nález dlouho zkoumaly tři univerzity.

MMS: zázračný lék, placebo nebo podvod?MMS: zázračný lék, placebo nebo podvod?
MMS Miracle Mineral Supplement vyzkoušely miliony lidí a tvrdí, že funguje. Jiní si klepou na čelo, mluví o zdravém selském rozumu a odmítají přijmout argumenty objevitele Jima Humbla

Konspirace: Smrt princezny Diany po 15 letech Konspirace: Smrt princezny Diany po 15 letech
Co je nového v oblasti vyšetřování záhadné nehody? Paparazzi Andanson byl agent MI6, spáchal sebevraždu, ale měl v hlavě dvě díry. Někteří spisovatelé tvrdí, že v Paříži šlo o atentát na přání královské rodiny.

Duchové na Mount EverestuDuchové na Mount Everestu
Když australský horolezec Lincoln Hall umíral na vrcholu Mount Everestu, navštívil svou manželku ve spánku. Zázračně přežil v zóně smrti snad zásluhou vizualizace, kterou použil.

Záhada nad záhady: Oregonský vír Záhada nad záhady: Oregonský vír
Na jednom místě ve státě Oregon v USA jako by fyzikální zákony nefungovaly. Indiáni se místa obávali a dali mu název Zakázaná oblast. Vědci fyzikální anomálii marně zkoumají už desítky let.

Sledujeme: Dieselgate, největší podvod s emisemiSledujeme: Dieselgate, největší podvod s emisemi
Jak jde čas v kauze, kterou nastartoval Volkswagen. Upravil software aut tak, aby byla ekologická jen v testu. Průběžně aktualizované moderované rozcestí... Jourová: Odškodnění i pro Evropu?

Rusko se vrací do hry: MS-21 má za sebou první letRusko se vrací do hry: MS-21 má za sebou první let
Na poli dopravních letadel Rusko vyklidilo pole. Nyní se vrací. MS-21 vypadá k světu a má za sebou první testovací let.

S rakovinou lze bojovat změnou jídelníčku!S rakovinou lze bojovat změnou jídelníčku!
Příběh Angličanky, která se poprala úspěšně s rakovinou změnou svého jídelníčku, měl neblahé pokračování. Zhoubné bujení buněk ji znovu ohrozilo. Jane Plantová napsala novou knihu.

Vizionář Peter Joseph o současném systémuVizionář Peter Joseph o současném systému
Autor slavného alternativního dokumentu Zeitgeist v rozhovoru pro anglické vysílání Ruské televize (začátkem prosince 2012) vysvětluje, proč je v krizi současný politicko-ekonomický systém a co s tím.

Nový orgán v lidském těle: Okruží alias mesenterium. Opravdu senzace? Nový orgán v lidském těle: Okruží alias mesenterium. Opravdu senzace?
O objevu objeveného informoval poměrně seriózně Daily Mail. Většina světového tisku zprávu zjednodušila a udělala z toho senzaci. Jak to tedy ve skutečnosti je?

Stříbrné šípy z Formule 1 mají kořeny v Novém JičíněStříbrné šípy z Formule 1 mají kořeny v Novém Jičíně
Jen málokdo z fanoušků Mercedesu ví, že jejich stříbrné šípy mají kořeny v Novém Jičíně.

Očekávané technické novinky v automobilovém průmysluOčekávané technické novinky v automobilovém průmyslu
Automobilismus čelí byrokratické revoluci. Na spalovací motory se chystají další a další zákazy a regulace. Ačkoliv plnohodnotná ekologická náhrada není. Jak lze současná auta a paliva vylepšovat?

Terraformace Marsu je možná o něco reálnějšíTerraformace Marsu je možná o něco reálnější
Hlavním rozdílem mezi Zemí a Marsem je magnetické pole, které chrání naši planetu před kosmickým zářením. Vědci nyní zjistili, jak jednoduše udělat ochranný štít. Třeba pro Mars!