10 historicky nejčtenějších článků10 historicky nejčtenějších článků
Vydali jsme již více než 2000 článků, což je příležitost k ohlédnutí. Vybrali jsme deset článků, které naše čtenáře nejvíc zajímaly.

Joseph Stiglitz: USA brzdí extrémní zadluženost studentů Joseph Stiglitz: USA brzdí extrémní zadluženost studentů
Ekonom Joseph Stiglitz varuje před obrovským zadlužením studentů, které může mít neblahý vliv na americkou ekonomiku.

Ötzi: Co víme o Ledovém mužiÖtzi: Co víme o Ledovém muži
Za více než dvě desetiletí prozkoumali vědci mumii z Alp zvanou Ötzi pomocí nejmodernějších přístrojů. Udělali jsme aktuální přehled toho, co vše se dá vypátrat o člověku, který žil před 5300 roky.

Zavirovaný PredátorZavirovaný Predátor
Bezpilotní bojová a výzvědná letadla Predator, nasazená v Afghanistánu, byla zavirována. Všechny systémy v řídícím středisku musely být obnoveny ze záloh. Virus se ale stále vrací.

Skalní umění – okno do pravěkuSkalní umění – okno do pravěku
Nejslavnější pravěké malby jsou ve francouzských a španělských jeskyních (Lascaux, Altamira aj.), ale pozoruhodné skalní umění tvořili také Australci, indiáni i Afričané.

Reinkarnace Jeffrey KeenaReinkarnace Jeffrey Keena
Penzionovaný hasič žil v jednom svém minulém životě jako generál americké občanské války. Jeffrey Keene této představě uvěřil a má k tomu více pádných důvodů.

Ohrožuje nás kolaps biosféryOhrožuje nás kolaps biosféry
Tým uznávaných světových vědců, včetně nositele Nobelovy ceny nebo odborníka NASA, opět varoval, že hrozí bezprostřední kolaps biosféry na Zemi.

Vědecky objasněno: Záhadné zvuky polární zářeVědecky objasněno: Záhadné zvuky polární záře
Při pozorování polární záře řada lidí slyšela záhadné zvuky. A byli považováni za fantasty. Až jednou ty samé zvuky slyšel fyzik Unto K. Laine. 25 let nevynechal jedinou možnost tyto tajemné zvuky nahrát. A vysvětlit jejich původ…

Měsíční záhadyMěsíční záhady
Náš přírodní satelit skrývá mnoho tajemství. Zaparkovali dutý a vytěžený Měsíc na orbitě kolem Země před miliony let mimozemšťané? Tuto hypotézu zveřejnili již v roce 1960 dva sovětští vědci – Michail Vasin a Alexander Ščerbakov.

Volby: Pravice nebo levice?Volby: Pravice nebo levice?
Téma levice a pravice jitří vášně a dělí národ. Ale někteří politici a politologové říkají, že už je to trochu zbytečné téma. Jak to vidí americký psycholog James Hillman v zemi, kde se kvůli politice lidé střílí?

Project Camelot: Pravda za MatrixemProject Camelot: Pravda za Matrixem
Tajná vláda, Tajný vesmírný program a jiné Černé projekty jsou tématy článku od Kerry Cassidy (Project Camelot). Tajná vláda podle ní vytváří jakousi paralelní civilizaci, která disponuje obrovskými zdroji a nikomu není odpovědná.

Zmatky kolem soch na Velikonočních ostrovechZmatky kolem soch na Velikonočních ostrovech
National Geographic slavnostně oznámil, že američtí vědci objevili záhadu přesunu velikonočních soch. Jenomže tuto „záhadu“ spočívající v přesunu soch tažených ve svislé poloze skupinami lidí dávno objevil Pavel Pavel.

Pozůstatky dávných civilizací, práce spodních vod, uměle vytvořené?Pozůstatky dávných civilizací, práce spodních vod, uměle vytvořené?
Možná jste někteří zaregistrovali informaci o přibývajícím počtu výskytu vzniku obrovských děr napříč celým světem.

Skok ze stratosféry: všechno mohlo být jinak!Skok ze stratosféry: všechno mohlo být jinak!
Na internetu je šokující video, které vnáší nová fakta do historického skoku Felixe Baumgartnera ze stratosféry.

Konspirační teorie – Ježíš KristusKonspirační teorie – Ježíš Kristus
Byl to americký spisovatel Dan Brown, kdo oživil myšlenku, že Ježíš nebyl svatý, ale měl ženu a děti. Teorií kolem křesťanského Mesiáše je však více.