10 technologií, které mění svět10 technologií, které mění svět
Na trhu se v posledních letech objevují stále častěji technologické vychytávky, které výrazným způsobem mění svět a ovlivňují naše životy. Podívejte se na přehled 10 největších.

Šílení střelci, armáda a thrillery – jak to souvisí?Šílení střelci, armáda a thrillery – jak to souvisí?
Začal to v roce 2011 Nor Breivik a následovali jej Američané James Holmes a Wade Page. V pozadí konání těchto masových vrahů nějakým způsobem figuruje armáda.

Vědci prý našli v atmosféře mimozemský životVědci prý našli v atmosféře mimozemský život
Britští vědci tvrdí, že našli mimozemský život. Za objevem není kosmická sonda na Marsu nebo lovci UFO ale stratosférický balon.

Medveděv: Mimozemšťané jsou mezi námi Medveděv: Mimozemšťané jsou mezi námi
Měla by to být zpráva první kategorie, ale do titulků světových médií zatím nepronikla. Premiér Ruska řekl novinářům, že mimozemšťané žijí na Zemi.

Nejdřív sex, potom možná vztahNejdřív sex, potom možná vztah
Když někoho potkáte, zkusíte si domluvit rande. Vídat se, poznávat, začít spolu chodit. A potom možná dojde na sex. Nebo někoho potkáte, dojde na sex, nezávazně se scházíte a možná nakonec spolu začnete chodit….

Pomozte odhalovat nezákonný rybolov díky technologii Global Fishing WatchPomozte odhalovat nezákonný rybolov díky technologii Global Fishing Watch
Leonardo DiCaprio a Google představili technologii, která umožňuje komukoliv na Zemi odhalovat nezákonný rybolov z vesmíru. Ten je odhadován na 35% celkového mořského výlovu. Díky tomu jsou ryby jako tuňáci a mečouni na desetině původních stavů...

DNA skrývá netušené možnostiDNA skrývá netušené možnosti
Povaha DNA je esoterická. Poslední vědecké výzkumy naznačují, že před lidstvem stojí nepředstavitelné možnosti, když se mu podaří vygenerovat kolektivní vědomí.

Vědci umí fixovat CO2 lépe než rostlinyVědci umí fixovat CO2 lépe než rostliny
Tým v Německu synteticky vyvinul zcela biologickou metabolickou dráhu, založenou na modelu fotosyntézy. Avšak o 20% účinnější! Tvoří ji 17 enzymů z devíti organismů.

Stříbrné šípy z Formule 1 mají kořeny v Novém JičíněStříbrné šípy z Formule 1 mají kořeny v Novém Jičíně
Jen málokdo z fanoušků Mercedesu ví, že jejich stříbrné šípy mají kořeny v Novém Jičíně.

Oběžná dráha je plná smetí. Podívejte se na simulaci v reálném časeOběžná dráha je plná smetí. Podívejte se na simulaci v reálném čase
Na oběžné dráze okolo Země se pohybují nejen družice ale také velké množství kosmického smetí. Podívejte se na pozici větších objektů v reálném čase.

John Lear:  Nebyla to letadla, co zbouralo mrakodrapy WTCJohn Lear: Nebyla to letadla, co zbouralo mrakodrapy WTC
Bývalý pilot CIA místopřísežně prohlásil, že 11. září nezasáhla Světové obchodní centrum žádná letadla, protože to bylo fyzikálně nemožné.

Poskytli mimozemšťané technologie starověku?Poskytli mimozemšťané technologie starověku?
Měli lidé ve starověku znalosti, které jasně předčí ty naše? Pokud ano, tak odkud? Od mimozemšťanů? Nebo jsme snad ztratili část své historie?

Stanislav Grof – reinkarnaceStanislav Grof – reinkarnace
Reinkarnace je jedním z nejzajímavějších a nejzáhadnějších fenoménů lidské existence.

Rusko se vrací do hry: MS-21 má za sebou první letRusko se vrací do hry: MS-21 má za sebou první let
Na poli dopravních letadel Rusko vyklidilo pole. Nyní se vrací. MS-21 vypadá k světu a má za sebou první testovací let.

Centralia: město duchů, ve kterém přes 50 let hoříCentralia: město duchů, ve kterém přes 50 let hoří
Město Centralia svým názvem budí dojem, jako by jeho původ ležel v nějaké sci-fi povídce a realita skutečně není daleko od pravdy. Pod opuštěnými ulicemi hoří už od roku 1962.