Epochální objev: Záhadná lidská DNA nalezena!Epochální objev: Záhadná lidská DNA nalezena!
„Cizí“ DNA - starou asi dva miliony let - objevil v Africe dr. Joshua Akey. Možná se mu podařilo najít důkaz genetického zásahu do DNA našich dávných předků.

Island – je po revoluciIsland – je po revoluci
Sledovali jsme politický vývoj na Islandu s velkým zájmem. Reprezentoval národní odpor malého evropského národa proti zkorumpovaným politikům a nadnárodním bankám.

Bludný Holanďan – loď brázdící v moříchBludný Holanďan – loď brázdící v mořích
Roku 1641 se Holandská obchodní loď blížila k mysu Dobré naděje. Náhle vplula do bouře. Kapitán chtěl bouří proplout. To se však nestalo. Loď narazila na útes a potopila se. Dodnes však má bloudit mořem!

Problém pro vesmírné cestovatele: zastihne je AlzheimerProblém pro vesmírné cestovatele: zastihne je Alzheimer
„Houstone, máme problém, myslím, že někteří členové posádky začínají mít příznaky Alzheimerovy choroby“. S trochou nadsázky by nějak podobně mohla v budoucnu znít zpráva z dalekého vesmíru.

Terraformace Marsu je možná o něco reálnějšíTerraformace Marsu je možná o něco reálnější
Hlavním rozdílem mezi Zemí a Marsem je magnetické pole, které chrání naši planetu před kosmickým zářením. Vědci nyní zjistili, jak jednoduše udělat ochranný štít. Třeba pro Mars!

Ralph Gregory: duchovní otec virtuálních kanceláříRalph Gregory: duchovní otec virtuálních kanceláří
První virtuální kanceláře vznikaly v devadesátkách v USA. Jako jejich duchovní otec je označován Ralph Gregory, který svou firmu založil v roce 1995 v Coloradu. V posledních letech jsou virtuální sídla populární také v České republice.

10 nejšílenějších vědeckých teorií10 nejšílenějších vědeckých teorií
I na první pohled šílené teorie v sobě mohou mít zrnko pravdy. Například velký třesk, který dnes přijímá většina teoretických fyziků, při svém zrodu vyvolával smích podobně jako Darwinova evoluční teorie. Podívejte se na hitparádu bláznivých teorií.

Vesmír nás může kdykoliv všechny zabít – díl první (planetky)Vesmír nás může kdykoliv všechny zabít – díl první (planetky)
Mayský konec světa jsme přežili. Přestože nás v roce 2012 jen těsně minula sluneční bouře století. Armageddon ovšem může přijít prakticky kdykoliv. Jsme na cestě k nezvratnému osudu...

Pohled mayského šamana na západní kulturuPohled mayského šamana na západní kulturu
Mayové jsou nyní tak trochu módní záležitostí. Ale víme o nich něco jiného než, že měli zvláštní kalendář a stavěli na Yucatánu pyramidy? Mayskou duši dobře vylíčil šaman Martin Prechtel.

Nebojte se létání!Nebojte se létání!
Podle přepisů komunikace mezi piloty a dispečery je létání velká legrace. Věřte, zasmějete se...

Proč vlastně chodíme spát? Proč vlastně chodíme spát?
Létáme do vesmíru, necháváme srážet elementární částice, ale o sobě sama toho víme zatím velmi málo. Napadlo vás vůbec, proč chodíme večer spát?

Analýza americké duše: Láme posedlost dolarem charakter Ameriky?Analýza americké duše: Láme posedlost dolarem charakter Ameriky?
Co je příčinou touhy Američanů po penězích? Jaké má tato posedlost důsledky? Psycholog Thomas Singer odpovídá na otázky Pythie Peayové ohledně amerického „komplexu peněz“.

Jak začít podnikat bez investic a na co si dát pozorJak začít podnikat bez investic a na co si dát pozor
Víte, že podnikání je cestou k finanční nezávislosti. Umožňuje vydělávat peníze i čas. Ale Vy nemáte představu v čem podnikat a jak si alespoň přivydělat... A pokud již máte nápady, nevíte, jak je rozjet. Je to tak? Pomůžeme Vám začít a uspět!

Když se řekne Manhattanhenge Když se řekne Manhattanhenge
Čtyřikrát do roka nabízí ulice New Yorku nevšední podívanou, kterou místní nazývají Manhattanhenge. Jde o zvláštní postavení Slunce v ulicích města, které nikdy nespí…

Proč firmy hledají daňové ráje?Proč firmy hledají daňové ráje?
Jak je vůbec možné, že jsou za daňové ráje považovány i země, jako Velká Británie (EU), Kypr (EU), Holandsko(EU) a některé státy USA? Proč vlády s daňovými ráji raději bojují, než aby z České republiky udělaly přátelské místo k podnikání?