Marihuana: 7x mýty a faktaMarihuana: 7x mýty a fakta
Marihuana je čím dál tím více užívanou lehkou drogou. Většinu věcí o ní nevíme. A to co se o ní říká, nemusí být ani z půlky pravda. Uveďme vše na pravou míru...

Záhada skryté hmoty stále nerozluštěnaZáhada skryté hmoty stále nerozluštěna
Naše znalosti o vesmíru jsou založeny na pozorování a výzkumu pouhých 4% jeho celkové hmotnosti. Zbytek tvoří skrytá hmota a energie. O co se jedná, jak se projevují a jsme jim na stopě?

Dogoni - africký domorodý kmenDogoni - africký domorodý kmen
Dogoni - tento africký domorodý kmen nezná žádné dokonalé přístroje ani nové vědecké objevy, ale jeho znalosti astronomie jsou obdivuhodné.

Hormonální antikoncepce: Zabíjí, ale je to byznysHormonální antikoncepce: Zabíjí, ale je to byznys
Není gynekolog, kterého by nenavštívil usměvavý obchodní zástupce s lukrativní nabídkou. Prášky se předepisují jako na běžícím pásu. I ženám a dívkám, které mohou zabít!

Leonardo da Vinci - létáníLeonardo da Vinci - létání
Procházení jeho skicářů je nevšedním zážitkem. Jeho pohled na létání předběhl dobu minimálně o čtyři století.

Účet za tání Arktidy: 60 trilionů dolarůÚčet za tání Arktidy: 60 trilionů dolarů
Rychle tající Arktida bude mít velké ekonomické dopady. Řetězová reakce událostí způsobená oteplováním severu postihne celou světovou ekonomiku.

Kam na lyže za zábavou? Jedině na Sibiř!Kam na lyže za zábavou? Jedině na Sibiř!
Každý rok to umí na Sibiři pořádně roztočit. Na závěr lyžařské sezóny musí všichni do plavek. Každým rokem je jich víc a víc. Podívejte se na velkou foto a video galerii!

Seismolog tvrdí: Věže WTC 11. září 2001 byly řízeně odpálenySeismolog tvrdí: Věže WTC 11. září 2001 byly řízeně odpáleny
Ozval se další vědec a tvrdí, že k sesunu věží Světového obchodního centra nemohlo dojít tak, jak tvrdí oficiální vyšetřovací verze o událostech z 11. září.

Prožitky sdílené smrti nabourávají vědecké vysvětlení NDEProžitky sdílené smrti nabourávají vědecké vysvětlení NDE
Shared-death experience je fenomén, který zkoumal Raymond Moody. Lidé, kteří jsou v přítomnosti umírající osoby, mají někdy zvláštní vjemy deformovaného prostoru, vidí světelný tunel nebo mají pocit, že se vznášejí.

8 záhad a tajemství posledních týdnů očima vědců8 záhad a tajemství posledních týdnů očima vědců
Vybíráme z osmi nejzajímavějších článků, které jsme v posledních týdnech na internetu objevili. Většinu z nich jsme mohli zařadit také do rubriky věda a technika.

Leonardo da Vinci - skicy z anatomieLeonardo da Vinci - skicy z anatomie
Procházení jeho skicářů je nevšedním zážitkem. Jeho pohled na anatomii lidí a zvířat předběhl dobu minimálně o čtyři století.

Ovoce jako lékOvoce jako lék
Nejen zelenina, ale i ovoce je našemu tělu prospěšné. Je chutné, barevné a důležité. Dělají se z něj saláty, dorty, ovocné koktejly. Pojďme se společně vypravit tam, kde ovoce hraje důležitou roli!

Epochální objev: Záhadná lidská DNA nalezena!Epochální objev: Záhadná lidská DNA nalezena!
„Cizí“ DNA - starou asi dva miliony let - objevil v Africe dr. Joshua Akey. Možná se mu podařilo najít důkaz genetického zásahu do DNA našich dávných předků.

Co je to Bůh?Co je to Bůh?
Bůh je jedna z největších lidských idejí. Už dlouho patří k tomu, kvůli čemu se lidé zabíjejí. Ale představy o bohu, bozích a božství jsou nespočetné.

Žijeme v Matrixu?Žijeme v Matrixu?
Možná je náš vesmír jenom dokonalá simulace nějakého superpočítače a my jsme její součástí. Koncept falešné reality zkoumá švédský fyzik Silas Beane.