FBR: Nejčistší energie je a bude z jádra. A co s odpadem? A proč?FBR: Nejčistší energie je a bude z jádra. A co s odpadem? A proč?
Množivý (Fast Breeder Reactor) reaktor dokáže využít odpad ze současných reaktorů, připravit jim palivo, zpracovat Plutonium z jaderných zbraní a zejména využít Thorium, jehož zásoby máme na tisíce let. A v Rusku již jeden jede na 100%...

Lev Rubinštejn: Krym ukradli mafiánsky, to oni umíLev Rubinštejn: Krym ukradli mafiánsky, to oni umí
Moskevský básník poskytl časopisu Forbes interview o současném Rusku, o Ukrajině i Majdanu. Přináší střízlivý pohled na vzrušenou realitu země na pokraji války.

AUTEC: Podmořská Oblast 51AUTEC: Podmořská Oblast 51
U ostrova Andros na Bahamách, kde sídlí americká vojenská podmořská základna AUTEC, byly pozorovány objekty vykazující svým pohybem mimozemské kvality...

Patomský kráter - další mimozemská záhada?Patomský kráter - další mimozemská záhada?
Připomeňme si, že původ objektu neobvyklého charakteru, nacházejícího se na dalekém severu v Irkutském regionu, v pusté tajze oblasti Bodajbo, pronásledoval vědce několik desetiletí.

Ohrožuje nás kolaps biosféryOhrožuje nás kolaps biosféry
Tým uznávaných světových vědců, včetně nositele Nobelovy ceny nebo odborníka NASA, opět varoval, že hrozí bezprostřední kolaps biosféry na Zemi.

Měsíční záhadyMěsíční záhady
Náš přírodní satelit skrývá mnoho tajemství. Zaparkovali dutý a vytěžený Měsíc na orbitě kolem Země před miliony let mimozemšťané? Tuto hypotézu zveřejnili již v roce 1960 dva sovětští vědci – Michail Vasin a Alexander Ščerbakov.

Časosběrné video: HyperlapseČasosběrné video: Hyperlapse
Spousty fotek za sebou dělají divy. Naučte se k nim přidat i pohyb a povýšíte své výsledky na další úroveň.

Další záhada na Měsíci. Mimozemšťané?Další záhada na Měsíci. Mimozemšťané?
Pomocí Googlu našel neznámý záhadolog na našem přírodním satelitu podivný objekt trojúhelníkového tvaru s osvětlenými hranami. Zase atraktivní podvod, nebo důvod, aby některý stát začal připravovat misi na Měsíc?

Záhadné záblesky z vesmíru: Mimozemšťané, mikrovlnná trouba nebo gigantické katastrofy?Záhadné záblesky z vesmíru: Mimozemšťané, mikrovlnná trouba nebo gigantické katastrofy?
Rychlé rádiové záblesky (FRB, Fast Radio Bursts) jsou jednou z velkých záhad současné astronomie. Odkud k nám přicházejí a jaký je jejich původ?

Fascinující videa: peklo a oheň Fascinující videa: peklo a oheň
Na internetu se v uplynulých dnech objevila nezávisle na sobě dvě videa z Austrálie. První nabízí vzácný pohled na ohnivé tornádo, druhé do útrob sopky způsobem, který jste ještě nikdy neviděli…

Zážitky blízké smrti amerických vojákůZážitky blízké smrti amerických vojáků
Mysteriózní odchod z tohoto světa nebo vystoupení z těla zažilo v boji mnoho vojáků, ale málokdo o tom mluví. Neradi vzpomínají na hrůzy války, ale jejich příběhy jsou velmi zajímavé.

Leonardo da Vinci - skicy z anatomieLeonardo da Vinci - skicy z anatomie
Procházení jeho skicářů je nevšedním zážitkem. Jeho pohled na anatomii lidí a zvířat předběhl dobu minimálně o čtyři století.

Proč muži milují ženská prsaProč muži milují ženská prsa
Proč lidští samci zbožňují ty pytle, které visí jejich samičkám na hrudi? Vědci zatím neuměli dostatečně vysvětlit posedlost pánů tvorstva prsy žen, ale jeden americký neurovědec to prý objevil.

Sluneční erupce a duchovní vzestupSluneční erupce a duchovní vzestup
Sluneční erupce mají duchovní význam. Zvyšují frekvenci Země, která s celým vesmírem vzestupuje do vyšší dimenze.

Mýty a fakta o spánkuMýty a fakta o spánku
Pokud nemáme kvalitní spánek, vše nám jde hůř. Okolo spánku koluje velké množství mýtů. Na mnoho otázek neznáme odpovědi, nebo známe, ale jsou chybné. Zde si vše vysvětlíme.