Göbekli Tepe - stavba z doby AtlantidyGöbekli Tepe - stavba z doby Atlantidy
Zřejmě nejúžasnější archeologický objev moderní doby se nachází v jihovýchodním Turecku. Je o tisíce let starší než nejstarší stavební památky.

Peter Russel: Filosofické zamyšlení nad koncem světaPeter Russel: Filosofické zamyšlení nad koncem světa
Vědec střižený duchovnem Peter Russel se zamýšlí nad významem apokalypsy, Kristem a Antikristem.

Leonardo da Vinci - válečné strojeLeonardo da Vinci - válečné stroje
Procházení jeho skicářů je nevšedním zážitkem. Jeho nápady vidíme na řadě zbraní a zařízení s mnohem mladším datem výroby.

Sex: Mýty a faktaSex: Mýty a fakta
Sex je součástí každého z nás, ať jsme již na volné noze a hledáme jen pobavení, nebo jsme milenci, či manželé. V současné době se objevuje všude, dá se říci, že vládne světem. Víme o něm ale vše?

Exkurz do historie - svět na přelomu letopočtůExkurz do historie - svět na přelomu letopočtů
Možná bude zajímavé si připomenout jedno význačné období historie, období přelomu letopočtů podle evropského počítání času. Byla to doba velkých změn. Svým způsobem byla civilizace na vrcholu a prožívala všeobecný rozkvět. Jako dnes...

30 kroků ke štěstí30 kroků ke štěstí
Štěstí považujeme většinou za jakousi zvláštní nahodilou věc, někdy jenom za letmý pocit. Ale existují vyzkoušené způsoby, jak na této podivné věci pracovat a dokázat zajistit, aby stála na vaší straně.

Přiblíží nás ke hvězdám jaderná medúza?Přiblíží nás ke hvězdám jaderná medúza?
Na jedné straně zde máme objevy obyvatelných planet u blízkých hvězd. Na straně druhé přichází zajímavá inovace mezihvězdných letů. Nejnovější projekt jaderné medúzy vychází ze známého Projektu Orion. Budeme cestovat na vlnách atomových výbuchů?

Muž, který byl v nebi, kontra skepticiMuž, který byl v nebi, kontra skeptici
Příběh lékaře dr. Ebena Alexandra je pozoruhodný. V roce 2008 upadl při onemocnění meningitidou do kómatu a v době, kdy mu nefungoval mozek, prožil cestu do nebe.

Pilotovaný let na Mars je proti islámuPilotovaný let na Mars je proti islámu
Šejk Ali al Hemki vydal prohlášení, podle kterého je pilotovaný let na Mars v rozporu s islámem. K rudé planetě mezitím startuje první indická sonda.

Isla del Coco aneb co ukrývá Kokosový ostrov?Isla del Coco aneb co ukrývá Kokosový ostrov?
Na světě je mnoho krás, které ukrývají svá tajemství. Právě jednou takovou je ostrov v Pacifickém oceánu. Na tomto nevelkém ostrově totiž mají být ukryté poklady uloupené piráty!

Ekologie není sprosté slovo, pane Klaus!Ekologie není sprosté slovo, pane Klaus!
Budoucnost je téměř vyřešená, jen chtít. Nesdílím proto názory dnes již exprezidenta Václava Klause, přestože ve svých tvrzeních má bohužel pravdu. Ekologie musí být postojem. Co můžeme každý udělat?

Ohrožuje nás kolaps biosféryOhrožuje nás kolaps biosféry
Tým uznávaných světových vědců, včetně nositele Nobelovy ceny nebo odborníka NASA, opět varoval, že hrozí bezprostřední kolaps biosféry na Zemi.

Záhada nad záhady: Oregonský vír Záhada nad záhady: Oregonský vír
Na jednom místě ve státě Oregon v USA jako by fyzikální zákony nefungovaly. Indiáni se místa obávali a dali mu název Zakázaná oblast. Vědci fyzikální anomálii marně zkoumají už desítky let.

Potřebujete virtuální sídlo firmy? Nejlevnější? Tak neváhejte!Potřebujete virtuální sídlo firmy? Nejlevnější? Tak neváhejte!
Garantujeme Vám nejlevnější SKUTEČNÉ sídlo firmy v Praze. Pokud najdete levnější nabídku, srovnáme ji a ještě dáme 10% dolů. Ale neváhejte, naše kapacita je omezená!

S rakovinou lze bojovat změnou jídelníčku!S rakovinou lze bojovat změnou jídelníčku!
Příběh Angličanky, která se poprala úspěšně s rakovinou změnou svého jídelníčku, měl neblahé pokračování. Zhoubné bujení buněk ji znovu ohrozilo. Jane Plantová napsala novou knihu.