Havajští šamani KahunovéHavajští šamani Kahunové
Před několika lety u nás propukl zájem o nauku usmíření a odpuštění ho´oponopono. Spolu s ním se objevila i dosud neznámá slova huna nebo kahunové.

Komentář: stavba ISS byla chyba, měli jsme letět na MěsícKomentář: stavba ISS byla chyba, měli jsme letět na Měsíc
Každých 90 minut obletí Zemi ve výšce kolem 360 kilometrů. Je největší stavbou, která kdy byla ve vesmíru postavena. Jsou ale prostředky vložené do Mezinárodní kosmické stanice efektivní? Má provoz tak velkého komplexu smysl?

Úžasná zvířecí telepatie má vysvětleníÚžasná zvířecí telepatie má vysvětlení
Vlastníci domácích zvířat i přírodovědci dobře vědí, že některá zvířata mají tzv. paranormální schopnosti. Biolog Rupert Sheldrake záhadnou oblast studuje, jeho objev zní: Paranormální je normální!

Poskytli mimozemšťané technologie starověku?Poskytli mimozemšťané technologie starověku?
Měli lidé ve starověku znalosti, které jasně předčí ty naše? Pokud ano, tak odkud? Od mimozemšťanů? Nebo jsme snad ztratili část své historie?

Ovoce jako lékOvoce jako lék
Nejen zelenina, ale i ovoce je našemu tělu prospěšné. Je chutné, barevné a důležité. Dělají se z něj saláty, dorty, ovocné koktejly. Pojďme se společně vypravit tam, kde ovoce hraje důležitou roli!

100 tipů - Jak myslí bohatí100 tipů - Jak myslí bohatí
Motivační kouč Steve Siebold studoval dlouho rozdíly mezi myšlením střední třídy a bohatými lidmi. Své dlouhé studium shrnul v knize „Jak myslí bohatí“ (How Rich People Think).

Velké konspirační teorie: Atentát na J. F. KennedyhoVelké konspirační teorie: Atentát na J. F. Kennedyho
Nejoblíbenější americký preziden byl zastřelen. Přestože byl údajný atentátník Lee Harvey Oswald brzy dopaden, osudný pátek je zahalen kouřovou clonou...

Kdy budeme mít platy a úroveň jako v Německu?Kdy budeme mít platy a úroveň jako v Německu?
Nikdy! Přestože nám životní úroveň Německa hned po revoluci sliboval ministr financí Václav Klaus, a to do deseti let. Pokud si řádně utáhneme opasky, říkal.

Velké konspirační teorie: 11. září 2001Velké konspirační teorie: 11. září 2001
Čtyři unesená letadla. Téměř 3000 mrtvých. Americká protivzdušná obrana v nečinnosti. Miliony lidí si myslí, že šlo o Inside Job...

A je to tady: Černé díry jako hvězdné brány a portályA je to tady: Černé díry jako hvězdné brány a portály
Černé díry nekončí v ničivé singularitě, ale otevírají průchody do jiných vesmírů, hlásá nová fyzikální teorie. Dává tak za pravdu fantastům, kteří cestují svými raketami skrze vesmírné „díry“ již dlouho.

Japonci s lovem delfínů a velryb hned tak nepřestanouJaponci s lovem delfínů a velryb hned tak nepřestanou
Když ubíjejí k smrti tisíce delfínů v mělké zátoce, moře rudne jejich krví. O úctě k těmto inteligentním a ohroženým tvorům však nechtějí ani slyšet. Podívejte se na následující video, než půjdete na delfíny do mořského akvária...

Podnikání: Jak pozvednout morálku zaměstnancůPodnikání: Jak pozvednout morálku zaměstnanců
Podnikatelka Ronna Coeová používá ve své malé firmě čtyři metody řízení zaměstnanců. Udržení si kvalitních pracovníků a jejich spokojenost patří mezi její priority.

Fazole si na Měsíc neberte Fazole si na Měsíc neberte
Jedna z nejlepších reklam s vesmírnou tématikou aneb fazole, astronauti a cholerická lunární příšerka.

Naučme se zvládat sami sebe!Naučme se zvládat sami sebe!
Emoce nás mohou uvolnit. Některé z nich rádi projevujeme. Jiné bychom však měli držet zkrátka a příliš je nedávat najevo. Občas jsou nezadržitelné, každý to zná. Naučme se je ovládat!

Robotická revoluce a práce budoucnosti: Komu vezmou roboti místo? Co je a co není perspektivní zaměstnání?Robotická revoluce a práce budoucnosti: Komu vezmou roboti místo? Co je a co není perspektivní zaměstnání?
Jestli je Vám dnes padesát, o práci se zřejmě bát nemusíte. Alespoň co se robotů týče. Ale přemýšlíte-li, co studovat, zbystřete. Řadu povolání již automatizace vymýtila. A ještě více jich čeká jistý ortel. Svět se mění…