Fenomén: Andělé jsou tady!Fenomén: Andělé jsou tady!
Andělé se vracejí. Lorna Byrne je vidí a povídá si s nimi. Emil Páleš anděly vědecky zkoumá. Rupert Sheldrake napsal Fyziku andělů. Přesto zůstávají nebeské bytosti záhadou.

USA zbrojí: nová letadlová loď a hypersonický špionUSA zbrojí: nová letadlová loď a hypersonický špion
Dvě zajímavé novinky představily americké ozbrojené složky. Zatímco nejmodernější letadlová loď už má křtiny za sebou, vývoj rychlého špiona teprve započne.

Mýty a fakta o vztazíchMýty a fakta o vztazích
Od našeho okolí slýcháváme mnoho rad, co máme, nebo co bychom měli dělat, když… Na tyto rady se však nemůžeme stoprocentně spolehnout, neboť lidé považují mnoho mýtů za pravdu a naopak. Jak je to tedy s láskou a vztahy ve skutečnosti?

Počátky moderního člověka se posunujíPočátky moderního člověka se posunují
Američan má DNA, která je mnohem starší, než vědci předpokládali. Překvapivý objev přepisuje historii moderního člověka. Záhady kolem lidské DNA pokračují.

Chlapec si vzpomíná na svůj minulý životChlapec si vzpomíná na svůj minulý život
Malý Skot Cameron Macaulay začal mluvit ve dvou letech o své minulé rodině. Pamatoval si takové detaily z minulého života, že jeho případ byl nafilmován a odvysílán britskou televizí.

Hiporehabilitace: Když koně pomáhají lidemHiporehabilitace: Když koně pomáhají lidem
Koně mohou postižené postavit na nohy. Nebo vrátit mezi lidi. Nebo Vám jen pomohou od bolesti zad a špatného držení těla...

West Nile Virus - BIO konspirace nebo BIO terorismus? West Nile Virus - BIO konspirace nebo BIO terorismus?
Objevil se další smrtící virus. Vyhlásila nám příroda válku? Soudruzi někde udělali chybu? Nebo je zápodonilská horečka nástrojem řízeného snižování počtu lidstva? Nebo jde o teroristický útok na USA?

Rakovina: Gersonova terapieRakovina: Gersonova terapie
Gersonova terapie je přírodní léčba, která aktivuje mimořádnou schopnost těla léčit samo sebe. Podle jejích propagátorů léčí některé druhy rakoviny, cukrovku, alergie a další nemoci.

Moderovaná internetová rozcestí: A 10 skupin na Facebooku!Moderovaná internetová rozcestí: A 10 skupin na Facebooku!
Každý den procházíme internet a z toho nejlepšího, co jsme objevili, tvoříme moderované rozcestí. Jen samé zajímavosti...

Project Camelot: Pravda za MatrixemProject Camelot: Pravda za Matrixem
Tajná vláda, Tajný vesmírný program a jiné Černé projekty jsou tématy článku od Kerry Cassidy (Project Camelot). Tajná vláda podle ní vytváří jakousi paralelní civilizaci, která disponuje obrovskými zdroji a nikomu není odpovědná.

NASA tiše ohlásila příchod revoluceNASA tiše ohlásila příchod revoluce
Jakoby se blížila realizace jedné science-fiction, starého snu o studené fúzi. NASA zaznamenala úspěch při experimentálním provozu.

Kulový blesk: záhada trváKulový blesk: záhada trvá
Za posledních dvacet let se věda s kulovým bleskem posunula o pár kroků kupředu. Ale stále zůstává více otázek, než je odpovědí. Co tedy s jistotou víme?

Ohrožuje nás kolaps biosféryOhrožuje nás kolaps biosféry
Tým uznávaných světových vědců, včetně nositele Nobelovy ceny nebo odborníka NASA, opět varoval, že hrozí bezprostřední kolaps biosféry na Zemi.

Dokud je čas: Co nám ještě EU zatrhneDokud je čas: Co nám ještě EU zatrhne
V boji proti CO2 nezná EU bratra. Víte, co si musíte užít, než Vám to úředníci z Bruselu zatrhnou?

DNA skrývá netušené možnostiDNA skrývá netušené možnosti
Povaha DNA je esoterická. Poslední vědecké výzkumy naznačují, že před lidstvem stojí nepředstavitelné možnosti, když se mu podaří vygenerovat kolektivní vědomí.