Šílený střelec James Holmes byl naprogramovánŠílený střelec James Holmes byl naprogramován
Konspirační teorie v kauze Jamese Holmese. Jeho spoluvězeň z vazby vypovídá. Masový vrah řekl, že byl „naprogramován“ zločinným psychiatrem.

Pravidelný výdělek na ruletě? NesmyslPravidelný výdělek na ruletě? Nesmysl
Nový trend v internetové reklamě představují návody, jak pravidelně vyhrávat vysoké částky na elektronické ruletě v internetových kasinech. Všechny bez výjimky však představují jen jeden model zvaný Martingale. Jak daleko to s ním lze dotáhnout?

Chůze po žhavém uhlí:  mystika nebo fyzika?Chůze po žhavém uhlí: mystika nebo fyzika?
Lidé se uvedou do transu a potom dovedou neskutečné věci. Například chodit po žhavém uhlí a při tom vůbec nic necítit. Je to mystický úkaz nebo fyzikálně vysvětlitelný jev?

Jedenáct největších konspiračních teoriíJedenáct největších konspiračních teorií
Konspirační teorie jsou fenomén. Naznačují alternativní cesty, ilustrují moderní historii. Můžeme se jim smát, můžeme s nimi nesouhlasit, ale jsou výrazem lidské skepse a zvídavosti, které jsou předpokladem evoluce lidstva.

Autismus, šamani a koněAutismus, šamani a koně
Rupert Isaacson se vypravil se svou manželkou do Mongolska za šamany, aby vyléčil autistického syna Rowana.

Tip na dovolenou nebo zastávku cestou: Lago di GardaTip na dovolenou nebo zastávku cestou: Lago di Garda
Itálie: Gardské jezero je jako klín zaražený do Alp, táhnoucí se přes 50 kilometrů od severu k jihu, v nadmořské výšce pouhých 65 metrů. Má neopakovatelné kouzlo. Nabízí sportovní i kulturní vyžití, nádhernou přírodu a průzračnou vodu.

Toto doma opravdu nezkoušejte!Toto doma opravdu nezkoušejte!
Fyzika v praxi je zábavná věc. Ale zábava může také bolet! Proto ne ne né... Mohla by z toho vzniknout takto zábavná videa:

Úchvatné video: když Popocatépetl řádí Úchvatné video: když Popocatépetl řádí
Kdo by ji neznal? Jedna z nejslavnějších sopek na světě už řadu desetiletí rozhodně nespí. Podívejte se na úchvatná videa z posledních erupcí.

Mají zvířata duši, nebo ne?Mají zvířata duši, nebo ne?
Již léta se mezi lidmi vedou dohady, zda zvířata mají duši. Dle jedné strany se jedná o živého tvora, který rozhodně duši musí mít, dle druhé strany zvířata zkrátka duši nemají. Jak to tedy je?

Vědci prolomili starý kód a objevili tajné bratrstvoVědci prolomili starý kód a objevili tajné bratrstvo
Více než 260 let nikdo nebyl schopen rozluštit, co je skryto za znaky na stránkách záhadného rukopisu původem z Německa. S pomocí moderních počítačových programů se to mezinárodnímu týmu vědců podařilo.

NASA si chce hrát s asteroidyNASA si chce hrát s asteroidy
NASA to zřejmě s letem k asteroidu myslí vážně. Během příštích let hodlá jeden menší přitáhnout na oběžnou dráhu Měsíce.

Vědci prý našli v atmosféře mimozemský životVědci prý našli v atmosféře mimozemský život
Britští vědci tvrdí, že našli mimozemský život. Za objevem není kosmická sonda na Marsu nebo lovci UFO ale stratosférický balon.

Project Camelot: Pravda za MatrixemProject Camelot: Pravda za Matrixem
Tajná vláda, Tajný vesmírný program a jiné Černé projekty jsou tématy článku od Kerry Cassidy (Project Camelot). Tajná vláda podle ní vytváří jakousi paralelní civilizaci, která disponuje obrovskými zdroji a nikomu není odpovědná.

Video z AntarktidyVideo z Antarktidy
Fascinující časosběrné video s celou škálou nejen optických atmosférických jevů a ruchu života v okolí polární stanice McMurdo a Scottovy základny v Antarktidě.

Numerologie: životní číslaNumerologie: životní čísla